Marketing eszközök
68 anyag az adatbázisban
Hogyan kell működnie a kommunikációnak?
Végső soron minden hirdető azért reklámoz, hogy népszerűsítse termékét és ezáltal növelje eladásait. Távolról sem elég azonban arra buzdítani a fogyasztót, hogy vegye meg árunkat, a kommunikációnak ennél jóval kifinomult lépésekkel kell meggyőznie a vásárl...
részletek
Hogyan kerüljük el a legnagyobb pozicionálási hibákat?
Napjainkban egyre nehezebb egyértelműen megkülönböztethető termékeket (hát még szolgáltatásokat!) kínálni a fogyasztóknak. A legtöbb esetben maguk a vállalatok sem látják, hogyan lehetne egyedülálló módon megjelenni vásárlóik előtt, így aztán sorra követik...
részletek
Hogyan kezeljük az ügyfélkifogásokat?
Értékesítési tárgyalásaink során szinte elkerülhetetlenek az ajánlatunkkal szemben megfogalmazott ellenérvek vagy kifogások, amelyekkel az ügyfél a termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatos kételyeit, kérdéseit fogalmazza meg, kedvezőbb árat igyeksz...
részletek
Hogyan kutassunk mobiltelefonon?
A mobiltelefon mindig velünk van, s ez nagy lehetőséget jelent a márkák és a megbízásukból dolgozó piackutató cégek számára. A vezetékes telefonok hanyatlása és a mobil előretörése ugyanakkor olyan ütemben zajlik, hogy sokhelyütt nem vonatkoznak kiforrott ...
részletek
Hogyan reagálnak a válságra a fogyasztók?
A Nielsen 2009 elején készített kutatása a válságra adott vásárlói reakciók alapján szegmentálta az amerikai fogyasztókat. Miközben ugyani...
részletek
34567891011