Marketing eszközök
68 anyag az adatbázisban
Hogyan bánjunk el a rosszhírünket keltőkkel?
Nincs veszélyesebb egy vállalat számára, mint amikor fogyasztói, ügyfelei rosszhírét kezdik kelteni. A vevői elégedetlenséget kiváltó problémák megszüntetése mellett éppen ezért ügyelnünk kell arra is, hogyan állítsuk meg a lavinát - hiszen a rosszhírek fé...
részletek
Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a piackutatásból?
Számtalan cégnél előfordul, hogy a jól megtervezett és sikeresen lefolytatott piackutatás eredményei nem megfelelően hasznosulnak. A felmérés tanulságai ugyanis gyakorta kerülnek a "később hasznosítható ötletek" kategóriájába, amelyek szép lassan elavulnak...
részletek
Hogyan írjunk e-mail címsort?
A Lyris tanulmánya szerint néhány egyszerű szabállyal hatékonyabbá tehetőek az e-mailek címsorai. A cég szerint mindössze ötven karakter választ el minket a sikertől, mivel többnyire ennyi áll rendelkezésünkre egy tipikus cím...
részletek
Hogyan írjunk hatékony sajtóközleményt?
A hagyományos és online marketingtől eltekintve mi a leghatékonyabb módja, hogy vállalatunkat vagy termékünket bankszámlánk leapasztása nélkül népszerűsítsük? Nos, ezt a kérdést bárki könnyen megválaszolhatja: sajtóközlemény kiadása. Talán senkit nem ér me...
részletek
Hogyan írjunk piackutatási megbízást?
A piackutatás a marketinginformációk egyik fontos forrása, ám erőforrás-igényessége miatt a legtöbb vállalat nem képes házon belüli lebonyolítására. Ilyen esetekben kerül sor piackutató cég megbízására, amely a kutatási módszerek ismeretében szakértő segít...
részletek
2345678910