Marketing eszközök
66 anyag az adatbázisban
Hogyan írjunk e-mail címsort?
A Lyris tanulmánya szerint néhány egyszerű szabállyal hatékonyabbá tehetőek az e-mailek címsorai. A cég szerint mindössze ötven karakter választ el minket a sikertől, mivel többnyire ennyi áll rendelkezésünkre egy tipikus cím...
részletek
Hogyan írjunk hatékony sajtóközleményt?
A hagyományos és online marketingtől eltekintve mi a leghatékonyabb módja, hogy vállalatunkat vagy termékünket bankszámlánk leapasztása nélkül népszerűsítsük? Nos, ezt a kérdést bárki könnyen megválaszolhatja: sajtóközlemény kiadása. Talán senkit nem ér me...
részletek
Hogyan írjunk piackutatási megbízást?
A piackutatás a marketinginformációk egyik fontos forrása, ám erőforrás-igényessége miatt a legtöbb vállalat nem képes házon belüli lebonyolítására. Ilyen esetekben kerül sor piackutató cég megbízására, amely a kutatási módszerek ismeretében szakértő segít...
részletek
Hogyan kell működnie a kommunikációnak?
Végső soron minden hirdető azért reklámoz, hogy népszerűsítse termékét és ezáltal növelje eladásait. Távolról sem elég azonban arra buzdítani a fogyasztót, hogy vegye meg árunkat, a kommunikációnak ennél jóval kifinomult lépésekkel kell meggyőznie a vásárl...
részletek
Hogyan kerüljük el a legnagyobb pozicionálási hibákat?
Napjainkban egyre nehezebb egyértelműen megkülönböztethető termékeket (hát még szolgáltatásokat!) kínálni a fogyasztóknak. A legtöbb esetben maguk a vállalatok sem látják, hogyan lehetne egyedülálló módon megjelenni vásárlóik előtt, így aztán sorra követik...
részletek
2345678910