Marketing eszközök
67 anyag az adatbázisban
Az újrapozícionálás során elkövethető tipikus hibák
Csaknem valamennyi márkának szüksége van időnként felfrissülésre, megújulásra. Különösen igaz ez, ha a márka fejlődése során valahol elakad, és a róla kialakult fogyasztói képzet már nem esik egybe a vállalat által megálmodottal. Ekkor van szükség az újrap...
részletek
E-mail kampány etikett
Lássuk be, az e-mail a leghatékonyabb kommunikációs és marketing eszköz, amely manapság a vállalkozások rendelkezésére áll. Kézbesítési ideje csaknem azonnali, egyúttal költséghatékony, és az online vállalatok által legszélesebb körben alkalmazott eszköz, ...
részletek
Hasznos tippek az e-mail adatbázis kifáradása ellen
A célcsoport nem megfelelő megközelítése hamar a használt adatbázis kifáradásához vezethet. Ez pedig azt jelenti, hogy kevesebb címre lehet reklám e-maileket küldeni, és így kevesebb vásárlás is történik. Az alábbi tippek segítenek kivédeni és csökkenteni ...
részletek
Hogyan adjunk megbízást kommunikációs ügynökségnek?
A reklám speciális területe a marketingnek, amely különösen komolyabb kampány esetén jelentős erőforrásokat igényel. Sok vállalat éppen ezért szívesen veszi igénybe hirdetésekre specializálódott kommunikációs ügynökségek segítségét. A sikeres együttműködés...
részletek
Hogyan bánjunk el a rosszhírünket keltőkkel?
Nincs veszélyesebb egy vállalat számára, mint amikor fogyasztói, ügyfelei rosszhírét kezdik kelteni. A vevői elégedetlenséget kiváltó problémák megszüntetése mellett éppen ezért ügyelnünk kell arra is, hogyan állítsuk meg a lavinát - hiszen a rosszhírek fé...
részletek
123456789



Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...