Marketing eszközök
66 anyag az adatbázisban
A vevőszolgálat 4 C-je
A vevőszolgálat a híd vállalkozásunk és vásárlóink között. A szolgáltatás minősége alapján döntenek arról, hogy mi vagyunk számukra a megoldás, vagy valaki más jobbat tud kínálni. A jól működő vevőszolgálat lehetőséget nyújt számunkra, hogy biztosítsuk vev...
részletek
Adományozói stratégia 7 lépésben
A stratégia elkészítése azzal az előnnyel jár, hogy a vállalat adományozói tevékenységét a stratégiai szemlélet fogja áthatni, támogatói tevékenysége összhangba kerül üzleti, CSR és kommunikációs stratégiáival valamint a stakeholderek igényeivel....
részletek
Az 5 legfontosabb vásárló típus
Világszerte öt fő kategóriába sorolhatók vásárlói magatartásuk alapján a fogyasztók - állapította meg az Ipsos kutatása. A piackutató felmérése szerint a csoportokat árérzékenységük és tudatosságuk alapján lehet elkülöníteni egymást...
részletek
Az adatbázis-építésről
Amolyan misztikus bíbor köd uralja az adatbázis építés területét. Különösen a kisebb vállalkozások gondolják úgy, hogy nekik nem lehet CRM rendszerük, ők olyat nem tudnak megfizetni. Pedig semmi másról nincs szó, mint hogy minden ügyfélkapcsolatban tudatos...
részletek
Az újrapozícionálás során elkövethető tipikus hibák
Csaknem valamennyi márkának szüksége van időnként felfrissülésre, megújulásra. Különösen igaz ez, ha a márka fejlődése során valahol elakad, és a róla kialakult fogyasztói képzet már nem esik egybe a vállalat által megálmodottal. Ekkor van szükség az újrap...
részletek
123456789



Marketing Manager
Amiben segíteni tudsz nekünk:- Külföldi piacralépés marketingstratégiá...