Marketing eszközök
68 anyag az adatbázisban
10 tipp a megfelelő reklámajándék kiválasztásához
Hagyományosan reklámtárgynak nevezzük mindazokat a háromdimenziós reklámeszközöket, melyeket ellenérték nélkül terjesztünk a célcsoport, a vásárlók vagy üzleti partnereink körében. A reklámhatás elérése érdekében a reklámtárgyakat egyedi, jellemző emblémáv...
részletek
10 tipp a sikeres vevőszolgálathoz
Milyen szerepet játszik a vevőszolgálat egy vállalkozás sikerében vagy bukásában? Lehetséges, hogy ez a tényező válik adott esetben az üzleti siker vagy bukás elsődleges faktorává. Talán nem szükséges magyarázni, hogy az elégedett vevőkör mennyire fontos ...
részletek
4 alapstratégia a piaci pozíció védelmére vagy javítására
Vannak, akik szerint a piaci verseny leginkább háborúra hasonlít, ezért érdemes taktikai szemmel végiggondolni, hogyan tudunk úgy helyezkedni, hogy megvédjük vagy akár javítsuk piaci pozíciónkat. Az alábbiakban a négy legjellemzőbb szituációból kiindulva f...
részletek
4 egyszerű út a DM-levelek hatékonyságának növelésére
A reklámlevelek sok esetben nagyon alacsony hatásfokkal működnek. A válaszarány egy átlagos DM-kampány esetén 2-3%, vagyis a kiküldött levelek ekkora hányadának sikerült aktivizálnia az olvasókat. Mire lehet mégis jobban ügyelni, hogy az ajánlatot tartalma...
részletek
5 jó tanács a papírtakarékos nyomtatáshoz
A Xerox kimutatta, hogy az irodákban kinyomtatott papírok 45 százaléka a nyomtatástól számított 24 órán belül a szemetes kosárban landol. A vállalat most hasznos tippeket ad azzal kapcsolatban, hogyan takarékoskodhatunk a papírhasználattal, csökkentve így ...
részletek
123456789