Marketing eszközök
66 anyag az adatbázisban
4 alapstratégia a piaci pozíció védelmére vagy javítására
Vannak, akik szerint a piaci verseny leginkább háborúra hasonlít, ezért érdemes taktikai szemmel végiggondolni, hogyan tudunk úgy helyezkedni, hogy megvédjük vagy akár javítsuk piaci pozíciónkat. Az alábbiakban a négy legjellemzőbb szituációból kiindulva f...
részletek
4 egyszerű út a DM-levelek hatékonyságának növelésére
A reklámlevelek sok esetben nagyon alacsony hatásfokkal működnek. A válaszarány egy átlagos DM-kampány esetén 2-3%, vagyis a kiküldött levelek ekkora hányadának sikerült aktivizálnia az olvasókat. Mire lehet mégis jobban ügyelni, hogy az ajánlatot tartalma...
részletek
5 jó tanács a papírtakarékos nyomtatáshoz
A Xerox kimutatta, hogy az irodákban kinyomtatott papírok 45 százaléka a nyomtatástól számított 24 órán belül a szemetes kosárban landol. A vállalat most hasznos tippeket ad azzal kapcsolatban, hogyan takarékoskodhatunk a papírhasználattal, csökkentve így ...
részletek
5 meghatározó csoport, akikre a vevőn kívül érdemes odafigyelni
Hajlamosak vagyunk azt hinni, a sikeres eladáshoz elegendő a vásárló minél magasabb szintű kiszolgálása. Pedig a valóságban sok esetben másnál rejlik a döntés kulcsa. Hiszen lehetséges, hogy a tényleges beszerzést pl. a háziasszony intézi, de könnyen előf...
részletek
7 fontos kérdés a fogyasztói piac megismeréséhez
Csináljon bármit is, végső soron minden vállalat - legyen az termelő vagy szolgáltató - a fogyasztóiból él meg. Éppen ezért bármilyen piacon, akárhány vevő esetén a siker kulcsa a fogyasztók és szokásaik minél behatóbb ismerete. Az alábbi néhány kérdés seg...
részletek
123456789