Marketing eszközök
67 anyag az adatbázisban
A Nielsen 2009 elején készített kutatása a válságra adott vásárlói reakciók alapján szegmentálta az amerikai fogyasztókat. Miközben ugyanis majdnem mindenki igyekszik csökkenteni kiadásait, a csökkentésnek nagyonis eltérő módjai figyelhetők meg a különböző...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés



NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További
marketing eszközök

Hogyan bánjunk el a rosszhírünke...
A 10 legfontosabb fogyasztói tre...
Mire alkalmas és mire nem az int...
Az újrapozícionálás során elköve...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...