Marketing eszközök
66 anyag az adatbázisban
A Nielsen 2009 elején készített kutatása a válságra adott vásárlói reakciók alapján szegmentálta az amerikai fogyasztókat. Miközben ugyanis majdnem mindenki igyekszik csökkenteni kiadásait, a csökkentésnek nagyonis eltérő módjai figyelhetők meg a különböző...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés



NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További
marketing eszközök

E-mail kampány etikett
7 fontos kérdés a fogyasztói pia...
Az újrapozícionálás során elköve...
Mit sugároznak a színek a vállal...




Marketing Manager
Amiben segíteni tudsz nekünk:- Külföldi piacralépés marketingstratégiá...