Márkatörténet
52 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: G-Shock
2017-12-04 09:40
A G-Shock története 1981-ben kezdődött, amikor egy mérnök eldöntötte, hogy ellenálló és törhetetlen karórát tervez.

Az akkoriban kapható időmérők törékenyek és gyengék voltak, ezért a Casio eltökélt volt abban, hogy olyan strapabíró karórát dobjon piacra, melyet viselőik bátran használhatnak nehezebb fizikai igénybevétel esetén is.

Több mint 200 prototípus, valamint két éves fejlesztési időszak után a japán gyártó 1983-ban bemutatta az első ütésálló G-Shock órát.

Azóta számos modell jelent meg ezzel a márkanévvel, melyek kivétel nélkül a szívós, strapabíró órák megtestesítői.





Casio

A Casio Computer Co. a világ egyik vezető fogyasztási elektronikai termékeket gyártó és üzleti megoldásokat kínáló cége. A vállalat 1957-es megalakulása óta a "kreativitás és hozzájárulás" jegyében megfogalmazott hitvallása szerint készít innovatív termékeket.


NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Medve Márkatörténet: Medve
2017-11-23 13:49
a Márkatörténet: AAA AUTO
2017-01-30 14:42
m Márkatörténet: Mapei
2017-01-26 14:06
Márkatörténet: CD
Márkatörténet: Hörmann
Márkatörténet: Rézangyal
Márkatörténet: Henkel




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...