Márkatörténet
50 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Mapei
2017-01-26 14:06
1937-ben, Milánó külvárosában alapította meg kis családi vállalkozását Rodolfo Squinzi, melynek az Építési és Ipari Segédanyagok, a kezdőbetűket olaszul összeolvasva, a MAPEI nevet adta.

A mára világviszonylatban is piacvezető építőipari óriás alapelvei 80 éve változatlanok.

A vállalatcsoport ma 81 leányvállalattal - köztük az 1991-ben alapított Mapei Kft-vel - 18 K+F központtal és 70 gyártóüzemmel büszkélkedhet a világ 32 országában. Megalapításától eddig a percig számtalan kis és grandiózus épület létrejöttéhez vagy felújításához járult hozzá, a legbonyolultabb technikai megoldásokat igénylő projektektől a családi házakig a Föld legkülönfélébb pontjain.

Az alapító Rodolfo Squinzi nyolc évtizede azt ismerte fel és látta előre, hogy az ipari és társadalmi fejlődés gyors, robbanásszerű változásokat eredményez majd az építőipari és ipari segédanyagok területén. A Mapei megalapítása e felismerés közvetlen következménye.

Maradandó értékek

A Mapei az évtizedek alatt sosem változtatott irányt történelme során. Kulcsszavai a specializáció, az internacionalizáció, a kutatás, valamint a lehető legtestreszabottabb szolgáltatások biztosítása - hiszen az ügyfelek egyúttal a partnerek is. Hitvallása szerint az egészséges, kiegyensúlyozott és stabil növekedés teremtheti meg a további fejlődés alapjait.

"Nem a pillanatnyi divat, hanem örökérvényű alapelvek szerint működünk. Olyan pillérekre, amelyekre a Mapei 80 éve épült, és amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy félelem nélkül tekintsünk a jövőbe" - mondta az alapító Rodolfo Squinzi fia, Giorgio Squinzi a Mapei Csoport vezérigazgatója,.

Hozzátette: Mint mindannyian tudják - hogy e jeles alkalomból még nagyobb szavakat használjak -, "a jövő ma kezdődik, nem holnap", amint azt II. János Pál pápa mondotta.



Tisztességesen üzletelni

A Mapei-nek globális elképzelése van arról, hogy miként kell jól üzletelni. Piacvezetőként az etika, az átláthatóság és a felelősségteljes gondolkodás jegyében önként vállalta, hogy a rendeletileg előírt szintnél szigorúbban veszi az általa gyártott termékekre vonatkozó előírásokat, és akkreditált laboratóriumai segítségével garantálja az állandó minőséget.

A fenntarthatóság és a környezet maximális tisztelete a Mapei tevékenységének valamennyi szintjére kiterjed, miközben az igen jelentős szociális szerepéről sem feledkezik meg.


NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

a Márkatörténet: AAA AUTO
2017-01-30 14:42
CD Márkatörténet: CD
2016-12-02 12:32
H Márkatörténet: Hörmann
2016-11-30 09:29
Márkatörténet: Rézangyal
Márkatörténet: Henkel
Márkatörténet: Cardo
Márkatörténet: Electrolux