Márkatörténet
50 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Scania Södertälje
2014-12-21 09:53
A Scania Södertälje-ban található öntödéje 1914 óta működik.

Ez az az egység, ahol a Scania járművek "szíve", azaz a motorblokk és a hengerfej készül.

A Scania évente mintegy 85.000-90.000 db motort gyárt, amelyeket teherautókba, buszokba, hajókba szerelnek, vagy előkészítik őket ipari gépekben történő munkavégzésre. A motorok nagy része a Scania Södertälje-ban található öntödéjében kezdi meg életét, mielőtt az ügyfelekhez kerülne.





"Hosszú története van ennek az egységnek, de mindig a minőséget, húzószilárdságot és a munkakörnyezetet tartottuk a legfontosabb tényezőknek." - mondta Kent Wargclou, a Scania öntödéjének korábbi vezetője, aki összesen 42 évet töltött el itt.

Az elmúlt 100 évben természetesen jelentős változások mentek végbe az öntödében. A munka korábban nehéz, fizikai munkának minősült és nagymértékben a jól képzett munkásokra támaszkodott. Manapság a folyamatok jelentős része már gépesített és sokkal nagyobb elvárások vannak a pontosság terén.





Mindig is szoros kapcsolat volt a Scania öntödéje és a Kutatási + Fejlesztési egységek között olyan területeken, mint például a felhasznált anyagok és formázó keverék. Az utóbbi időben az együttműködés minden eddiginél szorosabbá vált, mert az egyre szigorodó károsanyag-kibocsátási előírások miatt nagyobb figyelmet fordítanak a motorfejlesztésre.

"A saját öntöde legnagyobb előnye, hogy a gyártási folyamat minden egyes lépésénél ellenőrizhetjük a minőséget, az öntési folyamat kezdetétől a megmunkáláson át a motor végső összeszereléséig." - mondta Fredrik Wilberfors, a Scania K+F részlegén dolgozó mérnök.



A Scania a világ vezető nehéztehergépkocsi-, autóbusz-, hajómotor- és iparimotor-gyártói közé tartozik. A vállalat tevékenységében a termékek mellett egyre nagyobb részarányt képviselnek a pénzügyi és egyéb szolgáltatások, amelyek költséghatékony szállítmányozási megoldásokat és maximális üzemidőt biztosítanak a Scania ügyfeleinek. A Scania több mint 40 ezer alkalmazottal mintegy száz országban van jelen. A kutatás és fejlesztés jellemzően Svédországban összpontosul, míg a termelés Európában és Dél-Amerikában folyik, az alkatrészek és komplett járművek gyártásának világméretű megosztásának lehetősége mellett.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

a Márkatörténet: AAA AUTO
2017-01-30 14:42
m Márkatörténet: Mapei
2017-01-26 14:06
CD Márkatörténet: CD
2016-12-02 12:32
Márkatörténet: Hörmann
Márkatörténet: Rézangyal
Márkatörténet: Henkel
Márkatörténet: Cardo




Marketing Manager
Amiben segíteni tudsz nekünk:- Külföldi piacralépés marketingstratégiá...