Márkatörténet
51 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Burger King
2012-05-28 04:53
Az első Burger King éttermet 1954-ben alapították, amely mára a világ második legnagyobb gyorskiszolgáló étteremláncává nőtte ki magát.

Cégtörténet

A Burger King vállalatot két korábbi étteremtulajdonos, James McLamore és David Edgerton alapította 1954-ben, a Florida állambeli Miamiban. Céljukat úgy fogalmazták meg, hogy elfogadható áron, gyorsan és tiszta környezetben kívánják kiszolgálni vendégeiket.

Gyors növekedés következett, tíz évvel később 8000 embert foglalkoztattak 274 éttermükben. 1963-ban nyitott meg a lánc első étterme az Egyesült Államokon kívül, Puerto Rico-ban. 1975-ben vezették be Drive Thru szolgáltatásukat, vagyis az autóban ülők kiszolgálását. Mára a forgalom 60%-a a kiadóablakoknál bonyolódik, további 18%-ot kérnek a vendégek "elvitelre". A vállalat kevés éttermet üzemeltet közvetlenül, a Burger King egységek többségének üzemeltetési jogát 1959 óta franchise rendszerben alvállalkozók gyakorolják.

A márka arculata utoljára 1998-ban esett át komolyabb átalakításon, ebben az évben a vállalat logója és éttermei is megújultak. A hálózat egységeinek designja modern, letisztult étteremképet és meleg, kényelmes, komfortos, barátságos atmoszférát hivatott közvetíteni, a belső kialakítás amerikai hangulatot idéz.


következő oldal   



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

Medve Márkatörténet: Medve
2017-11-23 13:49
a Márkatörténet: AAA AUTO
2017-01-30 14:42
m Márkatörténet: Mapei
2017-01-26 14:06
Márkatörténet: CD
Márkatörténet: Hörmann
Márkatörténet: Rézangyal
Márkatörténet: Henkel