Márkatörténet
50 márkatörténet az adatbázisban
Márkatörténet: Martini
2009-07-27 11:56
Az 1840-es években született vermut könnyed eleganciáját manapság George Clooney erősíti a reklámokban.

A mai Martini cég elődje, a vermut-ipar virágzó korszakában, az 1840-es években jött létre, mely később "Martini, Sola & Cia" név alatt működött tovább, majd Martini & Rossi néven vált világhírűvé. Nem véletlenül, hiszen a márka két szakember, Alessandro Martini és Luigi Rossi együttműködésének köszönhetően született meg.

A névadók egy borok, vermutok és likőrök termelésére és forgalmazására szakosodott vállalatnál találkoztak először, Torinóban. Közös munkájuk során dolgozták ki az új formulát, amely a Martini alapja lett: egy lányabb, egységesebb aromájú borfajtát. 1863-ban innen indult a márka, mely később világhírre tett szert.

A bemutatkozást segítendő Martini és Rossi a lehető legtöbb világversenyre nevezték alkotásukat. 1865-től vermutjaik már nemzetközi megmérettetéseken is rangos díjakat nyertek, mégpedig sorozatban annyit, hogy képük a címkékre fel sem fért. Hivatalos szállítói lettek a bajor, az olasz, a spanyol, a portugál, és az angol királyi háznak, valamint a japán császári udvarnak is.



Hogy jobban megértsük, miről is szól a márka, érdemes visszamennünk a vermut gyökereihez.

következő oldal   



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További márkatörténetek

a Márkatörténet: AAA AUTO
2017-01-30 14:42
m Márkatörténet: Mapei
2017-01-26 14:06
CD Márkatörténet: CD
2016-12-02 12:32
Márkatörténet: Hörmann
Márkatörténet: Rézangyal
Márkatörténet: Henkel
Márkatörténet: Cardo