Hírek
1540 hír a hírkategóriában
Digitális

Ilyen volt az Internet Hungary első napja
Digitális
Reklámadó, közösségi médiás attitűdök, mindenkinek járó szélessáv és a kor amelyben élünk. Ezen témák körül forgott a digitális szakma őszi összejövetelének első napja.
2014-10-14 22:05, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
Maslow büszke lenne ránk
Digitális
A Nosalty.hu-t képviselő Zalai Ágnes a megosztás mögött húzódó motivációkról libbentette le a fátylat az Internet Hungary első napján.
2014-10-14 15:23, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
Eljött a marketing kora
Digitális
Gulyás János, a MeC szakembere "Brandépítés a megosztások világában" címmel tartott előadást az Internet Hungary konferencián arról, hogyan érvényesülhetnek a brandek a közösségi média világában.
2014-10-14 15:05, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A hűségre hajt a briteknél a Lidl
Digitális
Újszerű online felülettel kommunikálná kedvezményeit a német üzletlánc nagy-britanniai részlege, amely közösséggé szeretné kovácsolni vásárlóit.
2014-10-13 09:42, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Big data lehetőségek Budapesten
Digitális
A 21. század technológiái közül a big data és az erre épülő üzleti elemzés előbb-utóbb itthon is a mindennapok részévé válik.
2014-10-13 08:20, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A kínai weben nyomul a Zara
Digitális
A divatmárka hamarosan megnyitja saját üzletét a távol-keleti ország online plázájában, a Tmallban.
2014-10-10 13:53, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Megvan az Ország Boltja
Digitális
Az idei Ország Boltja gálán a JátékNet vehette át az év legjobb webáruházának járó díjat, valamint első helyezést ért el Játék kategóriában a minőségi és népszerűségi díjakért folyó megmérettetésekben egyaránt.
2014-10-10 11:19, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Új lehetőségeket kínál a Tesco Online a munkakeresőknek
Digitális
Bővíti Online Bevásárlási csapatát a Tesco. A 2013 márciusában startoló csapathoz most bevásárlási és kiszállítási asszisztens pozícióba is lehet csatlakozni.
2014-10-10 08:46, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Hiánypótló szaktudás és értékes szakmai kapcsolatok a Digitális Mesterkurzuson
Digitális
A Digitális Mesterkurzus képzés az online iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) közös szervezése.
2014-10-09 16:53, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Feltörekvőben az interneten alapuló bizniszek új generációja
Digitális
Az idén tizenöt éves Internet Hungary-n többek között arra is választ kaphatunk, hogy hogyan lehet akár több százmilliós nemzetközi cég egy magyar startup-ból.
2014-10-09 12:05, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Digitális   Out-of-home
Megjósolhatóak - e a cselekedetek?
Magyar döntős a Nemzetközi CMA-n
Kihirdették a Telenor Youth Summit magyar győzteseit
A foodpanda és a Delivery Hero többszörös felvásárlási üzletet kötött
Felfutóban a mobil közösségi élet
Köztéri hirdetések legjei
Erdősített a JCDecaux leány
A billboard, amelynek lelke van
A JCDecaux megkapta Edinburgh-öt
A plakát, ami nem is plakát
  Mobilmarketing   Karrier
Nem lekötni, hanem vásárlásra kell bírni a fogyasztót
Folytatódik a mobilfókusz az Unilevernél
Valós idejő szépségapp a LOréaltól
Táncoltat a Coca-Cola
Egyre többen használunk mobilalkalmazásokat vásárlásra
Átcsoportosítja felsővezetőit a Ford a növekedés további felgyorsítása érdekében
Speciális igényű, mégis teljesértékű csapattagokat integrál a RehabJob
Új vezető az UniCredit-nél
Új országigazgató a UPS-nél
A Nokiából elbocsátott magyar dolgozók kétharmada már elhelyezkedett
  Design   DM
Magyar divattervező készített ruhakollekciót a PEUGEOT-nak
A BASF trendkönyve Red Dot díjat kapott
Két fiatal magyar művészt kért fel a Peugeot
Különleges tárgyak csokoládéból
Díszcsomagolással várja a karácsonyt az Unicum
Elindult a hazai ügyfélszolgálati piac felmérése
Meghosszabbított nevezési határidő a DIMSZ versenyében
Profit-növelés direkt kommunikációval
Iparági összefogás a spamek ellen
Az e-mailek több mint fele spam
  Kutatás   Promóció
Már ősszel a karácsonyra készülnek a magyarok
Még mindig a Facebook a legnépszerűbb közösségi csatorna
Könnyebben találnak állást a szebbek?
Sokat túlórázunk ingyen és nem is szólunk róla
Indul a karácsonyi ajándékláz
A Neo nyerte a Csányi Pincészet tenderét
Újabb matricagyűjtő akció a Spartól
Ékszerekkel akciózik az OMV
Bővíti Clubcard programját a Tesco
A Philips-szel promózik a Shell
  Reklám   PR
A legújabb Nespresso ‘What Else?’ reklámkampány
Pole Soccer: Fejleszd a készségeid!
Ezüsttel zárt az Aranypéntek
Döntős a Lewis PR
Kulturális kampányok taroltak az idei Effie-n
MPRSZ díjátadó és kávéházi este
Módosul a Sándor Imre PR-díj 2014 pályázati kiírása
A Mediterrán a B&D-t választotta
Tippek a sikeres eladásösztönzéshez
Nemcsak a Facebook-ból áll a közösségi média
  Egyéb   Márkák
A fiatal újságírókat célozza az Axel
Out of the box koncepció a DLA Piper nagyrendezvényén
Nem szűnik meg a pécsi kesztyűgyártás
Kiderült, kik az ügyfélkiszolgálás legjobbjai
Elstartolt a jubileumi Országos Marketing Konferencia
A HELL ENERGY már az ünnepre készül
Édességek népszerűsége
Minőségdíjat kapott a BMW, mint a legjobb és legmegbízhatóbb autómárka
Stratégiai együttműködést írt alá a Heineken és a Design Terminál
A focivébé rejtett tartalékai
  Felelősség   Kereskedelem
Üzleti etikai díjat nyert az Unilever példaértékű tevékenységéért
75 millió forinttal támogatja az MVM Csoport a beteg gyermekek gyógyulását
Ritmusterápiával a fogyatékkal élő gyermekekért
Megváltozott munkaképességűeket foglalkoztató cég labdáival játszik a szerb vízilabda válogatott
Rekord terményt hozott idén az Élelmiszer-lavina
INTERSPAR hipermarket nyílt Szekszárdon
Olvas a felhasználói igényekben az eMAG
Jelentősen nő a külföldről rendelt internetes vásárlások részaránya
Már biotermékeket is gyárt a Spar-húsüzem
Megnyitotta első magyarországi márkaboltját a Lenovo



3D animátor
3D ANIMÁTORHa úgy görbíted MAX-ban a vektorokat, mint Chuck Norri...
OKEGO | Senior Account Manager
Keressük Senior Account Managerünket, aki:- 3+ év ATL / BTL tapas...