Hírek
21035 hír az adatbázisban
Rejtett üzenetekkel kampányol a Hasbro
Marketinginfo.hu - 2018-11-02 16:11
Outdoor/indoor

Kampányt indított a Hasbro Magyarország, amelyben a kortalan játékot, a Jengát szeretnék népszerűsíteni.


Az ACG által készített kampány a játék legizgalmasabb részét, a lehetetlennek tűnő kihívásokat jeleníti meg vizuálisan dramatizálva. A szövegalkotás most az egyszer a szövegírónak jelentett kisebb feladatot: a headline ugyanis magukból a Jenga elemekből formálódik meg.

Ezt a vizuális kihívást az ügynökség a 235 Productions 3D stúdió bevonásával oldotta meg. A kampány a Jenga hazai kommunikációjában kivételes módon ATL csatornát kapott, és jelenleg országszerte jelenik meg köztéri plakátokon.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hasbro-tendert nyert az ACG
  Ismét az ACG Magyarország legsikeresebb ügynöksége
  Designer iroda a budai villamos remíz helyén
  Idén is tarolt az ACG
  Az ACG a hazai tervezőkért
  A Facebookon debütált a Soproni 100 százalék magyar árpás szpotja
  Évfordulós film az ACG-től a Bátor Tábornak
  Díjazták az ACG-t

További hírek ebben a kategóriában

Tűzriadó gyakorlat zajlott az új...
A Danone Életmód Program
Zöld kampány a Duna Plazában
A Coca-Cola Magyarország őszi pl...