Hírek
21042 hír az adatbázisban
GIPHY-sticker csomag a Topjoy-tól
Marketinginfo.hu - 2018-10-30 16:51
Digitális

A magyar brandek között elsőként a Kraftwork reklámmanufaktúra partnere, a Topjoy használ GIPHY-sticker csomagot márkakommunikációs célokra.

Márkázott Topjoy kupakokkal indult útnak az első magyar, mozgó gifekből álló GIPHY matricacsomag, amellyel a legnépszerűbb közösségi média csatornák felhasználói cseveghetnek egymással. Az Instagram és Snapchat csatornákon belül a story-ba integrálva használhatók a matricák, Facebook Messengeren, Twitteren, SMS-ben, WhatsApp-on és emailben pedig a GIPHY alkalmazásból lehet megosztani őket. Az elektronikus üzenetküldésben használt, GIPHY alkalmazásra készült tizenhárom egyedi matricát a Kraftwork reklámmanufaktúra fejlesztette.

"Büszkék vagyunk rá, hogy Magyarországon elsőként készítettünk márkázott tartalmat a legnagyobb gif és sticker platformra. A felhasználók az animált Topjoy kupak matricákat mostantól elküldhetik egymásnak üzenetben, vagy színesíthetik velük a story-jaikat. Ezzel a márka olyan platformokon is meg tud jelenni, ahol nagy számban van jelen a főleg 30 alatti célcsoport, de más típusú márkakommunikációra nincs megfelelő lehetőség" - mondta el Naszály Ferenc, a Kraftwork digitális üzletágának vezetője.

A fiatalok egyik kedvenc italmárkájának animált matricái még csak néhány napja érhetőek el a világ legnagyobb gif-platformján, de az összmegtekintés már átlépte a 7,5 milliót. Jelenleg az ÁGY <3 matrica a legnépszerűbb 1,7 millió megtekintéssel, a második a BEST FRIENDS FOREVER 1,2 millió megtekintéssel.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További hírek ebben a kategóriában

Új és izgalmas megoldások a robo...
Nemzetközi díjat nyert az UniCre...
Elindult a CIB bank őszi digitál...
Az első tapasztalatok a GDPR-ról...