Hírek
21042 hír az adatbázisban
Kihirdették a 25. Golden Drum-díj nyerteseit
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2018-10-30 11:52
PR

A legsikeresebb ügynökségi hálózat a McCann Worldgroup lett, a legsikeresebb ügynökség pedig a McCann Bukarest.

A Golden Drum Fesztivál MIT és MIÉRT ünnepélyes díjátadó keretein belül hirdette ki a fesztivál idei nyerteseinek nevét. A MIT első díját a bukaresti McCann nyerte el a Bihor Couture kampányért a Legjobb Elérés csoportban. A MIÉRT szekció győztese a spanyol DDB lett a Finding Farina megalkotásáért az Innovatív W csoportban. A varsói 180heartbeats + JvM ügynökség kapta A jók között a legjobb-díjat az Unbreakable Rainbow kampányért a társadalmi ügyek Z csoportjában. Összesen 26 Golden, 50 Silver Drum és 12 Grand Prix talált gazdára az idei pályázatok közül.

A McCann Worldgroup az elért 175 pontjával Golden Net-díjban részesült mint legsikeresebb ügynökségi hálózat. A legsikeresebb ügynökség 91 ponttal a bukaresti McCann lett, akik így elnyerték a Golden Rose-díjat. A lengyel 180 heartbeats+JvM varsói irodája kapta a Golden Dragon-díjat, mint a legsikeresebb független ügynökség a maga 43 pontjával. A Diesel, 89 ponttal a Brand Grand Prix-díjat vihette haza.

A speciális díjak kategóriájában az Golden Drum Adriatic-díjat a McCann Beograd és a McCann Podgorica nyerte el az Unwanted kampányért, Silver Drum Adriatic-díj a New Moment New Ideas Company Belgrade ügynökséghez került a One Poster For Peace kampányért, míg a Bronze Drum Adriatic-díjat a Publicis Belgrade ügynökség vihette haza a #check it kampányért.

Adrian Botan, a McCann Worldgroup nemzetközi kreatív igazgatója és az Európai Kreatív Vezetők Tanácsának elnöke, és Cătălin Dobre, a román McCann Worldgroup kreatív vezérigazgatója és a McCann CEE regionális kreatívigazgatója Golden Watch-díjat nyertek a Bihor Couture kampányért.

Young Drummers verseny győztesei Szász Dániel és Szabó Sándor lettek a The secret treasure of Istria kampány kreatív megoldásáért. A második helyet Igor Pogorevici nyerte el a Musical Landscape kampány kreatív megvalósításáért, harmadik helyen Kristina Simeonova and Maya Zlatkova végzett a Hear Tartini in every step kampánnyal.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Golden Drum díjas a SodaStream kampánya
  Kihirdették a Golden Drum győzteseket
  Íme a legnépszerűbb YouTube reklámok
  Magyar siker a Golden Drumon
  Megvannak a Golden Drum győztesei
  Aranyat nyert az Akció 360 a Golden Drumon
  Magyar siker a Golden Drum-on
  Nagy Bálint a Golden Drum PR-zsűrijében

További hírek ebben a kategóriában

b Beruház a BMW
2018-11-08 10:33
Jön az ország legnagyobb fiatal ...
Újabb beruházást indít Berlinben...
Vénusz Lángos Voks 2018
Tovább lehet nevezni a Sándor Im...