Hírek
21042 hír az adatbázisban
Elismerték a COOP több sajátmárkás termékeit
Marketinginfo.hu - 2018-10-26 12:23
Kereskedelem

Három termékkörben is Érték és Minőség Nagydíjjal jutalmazták a COOP sajátmárkás termékeit.

Az Érték és Minőség Nagydíj (ÉMIN) kitüntető cím és tanúsító védjegy, azon gazdasági szervezetek elismerését és díjazását jelenti, amelyek tevékenységük során bizonyíthatóan elkötelezettek a minőség ügye iránt, és kiemelt fontosságot tulajdonítanak a jó minőségű áruk előállításának, illetve szolgáltatások nyújtásának. A pályázaton a Kárpát-régióban gyártott, forgalmazott áru, árucsalád, illetve szolgáltatás nyerheti el a védjegyet. Az ÉMIN díjakat a díjazott termékek forgalmazói a Magyar Gazdaság Ünnepén, szeptember 11-én vették át az Országház Felsőházi termében.

Az idén először meghirdetetett pályázaton a COOP üzletlánc közkedvelt COOP Jót Jó Áron sajátmárkás termékei már az első alkalommal három termékkörben is kiérdemelték a védjegyet: a Gyermelyi Zrt. által gyártott COOP 4 tojásos szarvacska és spagetti száraztészta, a Pick Szeged Zrt. által gyártott COOP szeletelt szalámi mix, illetve a Vajda-Papír Kft. által gyártott COOP higiéniai és egészségügyi papírtermékei.
A kiválósági cím mellett a szarvacska és spagetti száraztészta pályázatot a nyugat-balkáni térségben tevékenykedő, Communautrade-Europe Kereskedelmi és Tanácsadó Kft. különdíjjal is elismerte.

Az ÉMIN pályázat díjkiosztó ünnepségével egyidőben zajlott a szintén Érték és Minőség Nagydíj védjegyet viselő Coop Rally - a COOP üzletlánc 13. alkalommal megrendezett szakmai programja -, amelynek házigazda állomásai között megtalálható volt a Gyermelyi Zrt. és a Vajda-Papír Kft. is. A gyártó cégek vezetői számára az együttműködés jegyében, illetve a COOP sajátmárkák területén közösen elért siker demonstrálásaként a COOP átnyújtotta az elnyert díjak másodpéldányát.

Tóth Géza, a CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója a COOP sajátmárkás termékeivel kapcsolatban elmondta: "A COOP stratégiai kérdésének tartja, hogy az európai trendeknek megfelelően jelentős számú márkatermékkel legyen jelen a piacon - jelenleg közel 1000 féle -, és ezzel is vonzó alternatívát nyújtson a vásárlóknak. A napi másfél millió vásárlónk szereti, keresi saját márkás termékeinket, melyek értékesítése jelentős részét teszi ki a forgalmunknak. A most díjazott termékeink méltón reprezentálják a kezdetektől töretlen célunkat, hogy sajátmárkás termékeinkkel a kiemelkedő minőséget célozzunk meg, melyhez kedvező árat tudunk kínálni a vásárlóiknak". Kiemelte: a COOP folyamatosan ellenőrzi a sajátmárkás termékek minőségét, együttműködik a gyártókkal annak érdekében, hogy mindenkor jó minőségű és jó értékarányú termékekkel tudjon a piacon megjelenni. "Azért nyújtottuk át gyártópartnereinknek a díjak másodpéldányát, mert elért eredményeink közös sikerek, illetve ők is mindent megtesznek annak érdekében, hogy a termékek kifogástalanok legyenek." - tette hozzá.

Kiss Károlyné Ildikó, az Érték és Minőség Nagydíj Pályázat ügyvezető igazgatója kiemelte: "Minden üzletláncnak rendkívüli felelőssége van az árubeszerzés terén. A COOP tevékenysége példaértékű, sokan tanulhatnának az üzletfilozófiájából. Az üzletlánc többszörösen bebizonyította, hogy képes felkutatni kiváló hazai gyártókat, és sikeresen tud velük úgy üzletet kötni, hogy abból olyan minőségi és biztonságos termék szülessen, ami egyben kíméli a vásárlók pénztárcáját is."




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Nemzetközi fenntarthatósági díjat kapott a COOP
  Magyar Termék Nagydíjas lett a Coop Rally
  Elismerésben részesültek a COOP üzletlánc vezetői
  Élelmiszeradománnyal segít a COOP
  Őrzi pozícióját a COOP
  Olimpiai kampányt indít a COOP
  Egységesíti a katalógus megjelenéseket a Coop
  20 éves a COOP

További hírek ebben a kategóriában

A Women’secret 10. üzlete ...
Idei legjobb negyedévét zárta az...
Újjászületett a Shopmark INTERSP...
Forgalomnövekedést ért el a dm