Hírek
21042 hír az adatbázisban
George Clooney a legújabb Nespresso kampányban
Marketinginfo.hu - 2018-10-26 09:30
Reklám

A Nespresso legújabb reklámfilmje debütált világszerte a képernyőkön.

George Clooney-t, a márka nagykövetét, új küldetése során úgy láthatjuk, ahogy korábban még sosem: talpig páncélban ment meg egy középkori királyságot, majd New York utcáin bukkan fel, hogy felkutassa szíve leghőbb vágyát, a királyság legkivételesebb kávéját. Clooney partnere a mesebeli kalandban Natalie Dormer, a világhírű Trónok Harca sorozat dívája, akivel együtt szerepelnek a Nespresso eddigi legnagyobb, több mint 30 országban futó kampányában.

A kisfilm történetét az a fáradhatatlanság ihlette, amivel a Nespresso arra törekszik, hogy vásárlóinak minden alkalommal kivételes kávéélményben legyen része. A Peter Gabriel 'Solsbury Hill' című zenéjével aláfestett egyperces reklámfilm első jelenete egy középkori kastélyban játszódik, ahol George-ot a nagyhatalmú királynő lovagjának szerepében látjuk. Miután megöl egy sárkányt, hogy megmentse a királyságot, George-nak nagy jutalmat ígérnek, ő azonban útnak indul megtalálni valamit, amire mindennél jobban vágyik. Kalandja során a hosszú út és az akadályok ellenére bizonyítja, hogy semmitől sem riad vissza, ha szeretett Nespresso kávéját kell felkutatnia.

"Sok éve dolgozom már a Nespresso-val, és mindig remek élmény velük forgatni. Ezúttal pedig igazán különleges is, hiszen régi vágyam volt, hogy egy középkori lovag bőrébe bújjak!"- mondta a forgatáson George Clooney.

Az idei kampányban Clooney partnere a már említett Natalie Dormer, aki ez alkalommal is, korábbi királynő-alakításaihoz hűen, szigorú szerepet játszik.

"Imádom a Nespresso-t, és a családom szerint nagyon találó, hogy én szerepelek ebben a reklámban. George Clooney-val dolgozni olyan, mint egy megvalósult álom. Nagyon jó társaság, és remek a humora. Évek óta örömmel nézem a filmjeit, ezért fantasztikus érzés, hogy végre személyesen is megismerhetem, és együtt dolgozhatok vele."- mesélte lelkesen Natalie.

George Clooney 2006 óta dolgozik a Nespresso-val, neve mára szinte összeforrt a márkával, sőt a fenntarthatóság témakörében is a vállalat meggyőződéses partnere. George élő példaként szolgál arra, mit jelent harcolni a bekategorizálás ellen, és határozottan állást foglalni globális kérdésekben, valamint kiállni a fenntarthatóság mellett; ez egy olyan küldetés, ami hűen tükrözi a Nespresso hitvallását is. A vállalat következetesen dolgozik azon, hogy ösztönözze vásárlóit a használt kávékapszulák visszagyűjtésére, és egyre több helyen és formában teszi lehetővé az újrahasznosítási programban való részvételt. George Clooney komoly támogatást nyújt ehhez: "A fiatalabb generációkat már nagyon érdeklik az újrahasznosítással és fenntarthatósággal kapcsolatos kérdések, összességében pedig mindannyian jóval tudatosabbak vagyunk fogyasztásunkat illetően is. Fontos, hogy a vállalatok ösztönözzék azt a fajta innovációt, ami segít megóvni a Föld jövőjét. A Nespresso igazán sokat tesz a fenntarthatóságért, ezért boldoggá tesz és büszkeséggel tölt el, hogy velük dolgozhatok." - tette hozzá a színész.



A legújabb globális Nespresso kampány 2018. október 17-én indult a televíziós, digitális és közösségi média felületeken, valamint a márka weboldalán.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Limitált ünnepi kollekció a Nespresso-tól
  A Nespresso hazai újrahasznosítási programja
  A kávé és a csúcsgasztronómia találkozása
  A legújabb Nespresso ‘What Else?’ reklámkampány
  George Clooney reklámarc helyett jótékonysági nagykövet lett
  A Nespresso szakít George Clooney-val
  John Malkovich is szerepel a legújabb Nespresso szpotban
  George Clooney a harmadik Nespresso reklámban
  Guy Ritchie-vel forgat a Nespresso

További hírek ebben a kategóriában

A Cafésok lettek a legjobbak az ...
Debütál a cukormentes W.K. Kello...
A reklámhordozók termékdíjának 3...
Harminc éves az Ogilvy Budapest