Hírek
21035 hír az adatbázisban
Elindult a CIB bank őszi digitális kampánya
Marketinginfo.hu - 2018-10-12 09:54
Digitális

Új, elsősorban a közösségi médiára építő kreatív reklám- és PR megoldással kezdődik a CIB Bank digitális átállásának kommunikációja.

Az országos kampány központi gondolata az idő, valamint a köré épülő viszonyrendszerünk. Az oknyomozó kisfilmek főszereplője, Ráskó Eszter humorista az utca emberét hívja segítségül, hogy felkutassa a választ az időt érintő talán legfőbb kérdésre: vajon hogyan hozhatjuk ki belőle a legtöbbet és ebben hogyan tudnak a CIB Bank innovációi segíteni.

"A digitális átállás talán legfőbb célja, hogy megkímélje az embereket a személyes ügyintézés időrabló részeitől. A bankfiókokkal ellentétben a CIB Bank online szolgáltatásai non-stop nyitva vannak, gyorsan és egyszerűen használhatók, hogy a lehető legtöbbet hozhassuk ki az időnkből. Az összes fejlesztésünk ebbe az irányba hat, pl. megújult honlapunk vagy a mobilalkalmazásban megjelent új funkciók, köztük a telefonszám alapján történő átutalást lehetővé tévő #withPAY is. Folyamatosan haladunk tovább, és hamarosan az új ügyfelek számára is megnyitjuk a teljesen online személyi kölcsön igénylés és az online számlanyitás lehetőségét, hogy már kapcsolatunk elején időt spóroljunk azoknak, akik csatlakoznak a bankhoz" - mondta Szinai Ádám, a CIB Bank PR- és marketingkommunikációs vezetője.

Ráskó Eszter humorista ezúttal nem a színpadon áll és mesél, hanem kamerával és mikrofonnal indul bevetésre. A szokatlan expedíción csak úgy röpködnek a poénok és a provokatív kérdések, a válaszokból pedig sok minden kiderül. Egyebek között az, hogyan osztja be idejét az elfoglalt üzletember, mi a trükkje a gyerekkel sorba álló apukának, vagy járnak-e postára a digitális bennszülöttek. Megismerhetjük a sportos anyuka, Túróczi Réka és a konyhafőnök Wossala Rozina trükkjeit is. A CIB Bank azonban még tovább ment, és elindította a nagy Időbevallás-kutatást is, amelyből végre megtudhatjuk, mivel töltik idejüket a magyarok világhálón innen és túl.

A kampány online eszközökből és interaktív tartalmakból építkezik. A közösségi média csatornák közül a Facebook kapott nagyobb hangsúlyt, ahol organikus és hirdetéssel támogatott videós és animált posztok, valamint infografikák is megjelennek. A kampányt célzott PR aktivitások támogatják, valamint annak későbbi szakaszában online médiumok médiafelületein is találkozhat majd a közönség a videókkal. A koncepción és annak megvalósításán az Ogilvy Group, az Uniomedia és az MFuture Hungary dolgozott.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Progressive-vel dolgozik a CIB Bank
  Vodafone IoT megoldás a CIB banknál
  Ingatlanértékesítési kampány a CIB Csoportnál
  Felgyorsítja a digitalizációt a CIB Bank
  Korabeli automatával ünnepelte a CIB a Nagykörutat
  Digitális stratégiai lépés a CIB Banktól
   20 millió forint támogatásra ír ki pályázatot a CIB Alapítvány
  Alapítványnak segítettek a CIB dolgozói

További hírek ebben a kategóriában

Nem bíznak benne, mégis a Facebo...
Új és izgalmas megoldások a robo...
Nemzetközi díjat nyert az UniCre...
Az első tapasztalatok a GDPR-ról...