Hírek
20933 hír az adatbázisban
Kávézót nyitott a Mol Budapest belvárosában
MTI + Marketinginfo.hu - 2018-10-04 15:43
Kereskedelem

A Mol kiemelt töltőállomásain üzemelő 120 Fresh Corner után pénteken Budapest belvárosában megnyílt a vállalat első önálló Fresh Corner kávézója.

A Mol 2030-ig szóló üzleti stratégiája alapján kiemelten kezeli a fogyasztói szolgáltatások fejlesztését, a kávézó megnyitásával a vállalat kilépett a töltőállomások keretei közül - mondta Ratatics Péter, a Mol-csoport fogyasztási szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója a megnyitón.

A Mol a régióban eddig 555 Fresh Corner egységet nyitott, ahol az üzemanyagok mellett kávét és helyi igényekre szabott szendvicseket, péksüteményeket kínálnak a vásárlóknak.

A 2015-ben elindított Fresh Corner koncepció jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy a fogyasztói szolgáltatások üzletág csoportszinten történetének legjobb eredményével, 192 millió dollárral (50,2 milliárd forinttal) zárta az idei első félévet, ami 28 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest - ismertette Orosz András, a Mol Magyarország kiskereskedelmi vezetője.

Az MTI kérdésére elmondta: a kiskereskedelmi tevékenység árrésének már 27 százaléka származik a nem üzemanyag termékek értékesítéséből, és ez az arány egyre nő. Ezen belül a Fresh Corner egységek önálló pénzügyi eredményét nem hozzák nyilvánosságra - tette hozzá.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mercedes-Benzekkel bővül a Mol Limo flottája
  A Mol Bubi mintájára kiépített kerékpárkölcsönző-rendszer
  A Mol beszáll a nemzetközi műanyag-újrahasznosítási üzletbe
  A Mol belép a közösségi közlekedés piacára
  Stratégiai megállapodást kötött az Audi, a Mol és az SZTE
  Stratégiai megállapodást kötött Budapest és a Mol
  Folyékony műtrágyát is gyárt júniustól a Mol
  A MOL elindította Growww programját

További hírek ebben a kategóriában

Jól teljesített a Tesco
Új bemutatótermet nyit az Alza.h...
MINI szalon a pécsi Schneider Au...
Bio paleo müzlit hívott vissza a...