Hírek
21035 hír az adatbázisban
Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl
Marketinginfo.hu - 2018-09-13 14:10
Kereskedelem

Három termékkategóriában vehetett át elismeréseket a Lidl Magyarország a Parlament Felsőházi Termében szeptember 11-én, az Alkotók Ünnepére időzített díjátadón.

A szakmai megmérettetés zsűrije mindenekelőtt az áruk minőségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét vizsgálta a kiválasztás során.

A Lidl Magyarország 2004-es hazai piacra lépése óta széles, magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal áll a vásárlók rendelkezésére. Szemléletének is köszönheti, hogy az Érték és Minőség Nagydíjon három elismerést is elnyert. Az új minőségtanúsító védjegyet egyrészt a hazai készítésű Chef Select termékcsalád készételeivel, másrészt a kézműves Craft Beer sörökkel, harmadrészt a Húsfarm nyúl húsaival érte el a Lidl Magyarország.

Dr. Latorcai János, az Országgyűlés alelnöke és a pályázat fővédnöke a díjátadón elmondta, hogy az Érték és Minőség Nagydíjat - mely az 1998-ban bevezetett és 20 éven át meghirdetett Magyar Termék Nagydíj tanúsító védjegy tradícióira épülve képviseli a kimagasló minőséget a határainkat átlépve - a magas minőségű áruk, szolgáltatások, gazdasági szervezetek részére alapították, hogy ösztönözzék a szolgáltatások fejlesztését, ezáltal elősegítve a gazdaság fellendülését és az export növekedését.

"A Lidl Magyarország számára kiemelten fontosak a hazai gyártók és termékek. Ahhoz, hogy minél több kiváló minőségű hazai termék jelenhessen meg az áruházlánc polcain, 2013-ban útjára indítottuk a &187;Lidl a magyar beszállítókért&171; programot. A most elnyert Érték és Minőség Nagydíj, illetve a tavalyi évben elnyert hat Magyar Termék Nagydíj is kiválóan bizonyítja, hogy a vállalatunk által forgalmazott termékek kimagasló minőséget képviselnek a hazai piacon." - nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A magyar munkavállalók vágynak leginkább az elismerésre
  Egészséges nassolás témában indít kampányt a Lidl
  Átadták az Érték és Minőség Nagydíj kitüntető címet
  5000 napja nyitott ki először a Lidl Magyarországon
  A Lidl a műanyaghulladék visszaszorításáért
  Új jelölést vezet be a Lidl a paradicsomokra
  Több mint 7300 résztvevő a Balaton-átúszáson
  Kizárólag hazai dinnye a Lidl-ben
  Ismét Superbrands-díjas a Lidl
  Újabb három díjat nyert idén a Lidl

További hírek ebben a kategóriában

Idei legjobb negyedévét zárta az...
Újjászületett a Shopmark INTERSP...
Forgalomnövekedést ért el a dm
A Tesco-nál már hagyománnyá vált...