Hírek
20801 hír az adatbázisban
A magyar borokra fókuszál az ALDI új borstratégiája
Marketinginfo.hu - 2018-09-13 13:56
Kereskedelem

Az ALDI Magyarország borkínálatának összeállításánál egyre nagyobb figyelmet kapnak a magyar pincészetek legkiválóbb ár-érték arányú tételei.

2018 tavaszától megújuló borbeszerzési stratégia jellemzi a vállalatot, amelynek fókuszában egyrészt a legismertebb és a vásárlók által legkeresettebb magyar borászatok termékei állnak. Az ALDI polcain egyre több az exkluzív, neves termelők által, kizárólag az áruházlánc számára palackozott bor. A borok esetében is érvényesül a diszkont filozófia egyik alappillére, vagyis az ALDI kiváló minőségű termékeket kínál folyamatosan alacsony áron, így vásárlói számára több előnyt nyújt.

A vállalat célja, hogy az új borstratégia révén a vásárlók az ALDI borkínálatát is a folyamatosan magas minőséggel azonosítsák: bármelyik palackra is esik a választásuk, minőséget kapnak, és a pénztárcájukat sem terheli meg majd a választásuk, hiszen az áruházlánc borkínálatában a legolcsóbb palack 379 forintba, míg a legdrágább 1 499 forintba kerül az állandó termékek közül. Az ALDI vásárlói egyértelműen jól fogadják a magyar borok bővülő kínálatát. Az áruházlánc új borstratégiájának köszönhetően országszerte megugrott a minőségi borok forgalma az diszkontlánc üzleteiben, és az őszi borkampány, illetve az év végére összeállított stratégia további ígéretes növekedést jósol a szegmensben.

Az ALDI állandó borkínálatának 39%-a fehér, 15%-a rozé, 47%-a vörösbor.

Nyugat-Európában már egyértelműen tapasztalható trend, hogy egy pincészet kimondottan egy áruházlánc számára palackoz bizonyos tételeket, biztosítva a megadott fajtaösszetételre a kizárólagosságot. Magyarországon mind a borászatok, mind pedig az áruházláncok kezdik felismerni az ilyen együttműködésekben rejlő kölcsönös előnyöket és presztízst.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Rekord a Szigeten található ALDI-üzletben
  Újabb 20 ALDI üzlet ment élelmiszereket az Élelmiszerbankkal együttműködve
  Chatbot az ALDI Magyarországnál
  Az ALDI-nál is kezdődik a fesztiválszezon
  Hét kategóriában díjazták az ALDI-t
  A HOFER KG ALDI-üzleteket nyit Olaszországban
  Sikeres magyar márkát vásárol meg az ALDI
  Zöld kezdeményezések az ALDI-nál

További hírek ebben a kategóriában

2017-ben is stabilan növekedett ...
810 millió forintból újranyitott...
Érték és Minőség Nagydíjat kapot...
Celldömölkön megújult a Tesco