Hírek
20801 hír az adatbázisban
A tokiói olimpiai ciklusra is meghosszabbította támogatását a Béres
Marketinginfo.hu + MTI - 2018-09-13 12:37
CSR

Újabb olimpiai ciklusra kötött együttműködési megállapodást a Magyar Olimpiai Bizottsággal a Béres Gyógyszergyár Zrt., mely a MOB támogatójaként 2020-ig, a tokiói olimpiáig segíti a felkészülést.

A szerződést dr. Béres József, a Béres Gyógyszergyár elnöke és Kulcsár Krisztián, a MOB elnöke írták alá. A Béres neve régóta összefonódik a magyar olimpiai mozgalommal, hiszen készítményei már több mint két évtizede vannak az olimpikonok segítségére a sikeres felkészülésben.

A Béres és a MOB kapcsolata egészen az atlantai olimpiáig nyúlik vissza, 1994-ben írták alá az első megállapodást. A tokiói a hatodik olimpiai ciklus, amelyben a nemzetközi hírű magyar gyógyszergyártó cég támogatást nyújt az ötkarikás játékokra készülő sportolóknak.

A bevizsgált egészségmegőrző, betegségmegelőző, regenerálódást elősegítő készítmények, a porcok és izmok számára fontos anyagokat tartalmazó Béres termékek és multivitaminok hosszú ideje népszerűek az olimpiai kerettagok körében.

"Az egészségmegőrzés piacvezetőjeként, az egészségvédelemért elhivatottan dolgozó magyar vállalatként erkölcsi kötelességünknek érezzük a Magyar Olimpiai Csapat támogatását és örülünk annak, hogy immár a hatodik olimpiai ciklusban is folytatjuk az együttműködést. Fontosnak tartom, hogy odafigyeljünk országunk értékeire, és
támogassuk nemzeti büszkeségeink, a magyar sportolók sikeres olimpiai felkészülését." - mondta dr. Béres József, a Béres Gyógyszergyár elnöke. Azt is hozzátette: "Az olimpikonok számára átadott Béres termékek a legmodernebb tudományos ismereteknek megfelelően készülnek és teljességgel biztonságosak."

(OTS-MTI)



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Több tízezer rászorulón segít a Béres
  Ötvenmillió forint értékű Béres Csepp adomány
  Gyógyszeradomány a Bérestől
  Az érzelmekre igyekszik hatni a Béres
  Béres és Mirelite kampányok a Core Digitalnál
  A Béres, a CIB, a Nokia és a Vodafone a leghitelesebbek 2011-ben
  Fiatalok egészségét őrzi a Béres
  Merész kreatív és rugalmas márka kell a hatékony szponzorációhoz

További hírek ebben a kategóriában

Közel 300 elsősegélynyújtó bizon...
Fókuszban a higiénia és a Szent ...
A Würth az Euroskills Budapest 2...
Bővítette szponzori megállapodás...