Hírek
20933 hír az adatbázisban
Különleges designer kávékapszulaékszer-kollekció
Marketinginfo.hu - 2018-08-21 13:51
Design

A márka felkérésére a bevezetés alkalmából egyedi, ZEMSE kávékapszula-fülbevalók és -nyakláncok készültek, melyekkel a közeljövőben több divateseményen is találkozhatunk.

"Nagyon örülünk, hogy végre a hazai közönségnek is bemutathatjuk a L'OR kávékapszulákat, amelyek kiváló termőterületekről származó, különleges aromájú kávét rejtenek magukban. A magas hőmérsékleten elvégzett pörkölési eljárásnak is köszönhető a L'OR kávék egyedülálló ízkaraktere, és a borostyánbarna, lágy krémréteg, amely a lefőzés után megkoronázza a csészénket. A frissesség, az illatok és ízek biztosítása érdekében a megpörkölt és megőrölt kávészemeket azonnal aromaőrző, alumínium csomagolásba zárjuk, így a fogyasztás során minden érzékünkre ható, maximális élményt tudnak nyújtani a termékek" - hangsúlyozza Timkó-Lautner Zsófia, a L'OR-t bevezető Jacobs Douwe Egberts Hu Zrt. márkamenedzsere.

A piacra lépés alkalmából egy különleges designer kávékapszulaékszer-kollekció is készült. A fiatal tervezőt, Zentai Emesét kérték fel a L'OR ihlette fülbevalók és nyakláncok elkészítésére, melyek nemcsak megjelenésükben mutatják be a márkát, hanem maguk a kapszulák is felhasználásra kerültek a kialakításuknál.
"Mindig alumíniummal dolgozom, ugyanakkor gyakran társítom valamilyen egészen más anyaggal. Összedolgoztam már korábban agyaggal, dekorgumival, bőrrel, füstfóliával és most először alumínium kávékapszulával is. Szeretem a kihívásokat, ezért is vállaltam el a felkérést, a megszülettet ékszer pedig igazán képviseli a ZEMSE stílust, hálás vagyok, hogy a L'OR hagyott kibontakozni. A nyaklánc és a fülbevaló is teljes egészében kézzel készült: vágott, hajlított, csiszolt alumínium szolgáltatta az alapot, amelyet formára vágott, kalapált L'OR kapuszlával dolgoztam egybe és arany füstfóliával díszítettem. Remélem a végeredmény magáért beszél, ráadásul miközben feldolgoztam a kapszulákat, isteni finom kávé illat lengte körbe a műhelyt" - avat be a részetekbe Zentai Emese.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Lavazza kávé a csúcsgasztronómia Oscar-díján
  Az 50 éves OMNIA nagyszabású promóciója
  A kávé és a csúcsgasztronómia találkozása
  Új kampány a Palomától
  Újabb vidéki kávézó a legjobbak között
  Kávézót nyitott a Tiffany
  A magyarok 2,6 csésze kávét isznak naponta

További hírek ebben a kategóriában

ArtZept 2017 ArtZept 2018 - pályázat
2018-09-06 11:12
Egyedi palack készül az Egri bor...
Dizájnvázlatok a MINI első elekt...
Elkészült a MINI FASHION FIELD N...
„Újraalapította” mag...