Rekord a Szigeten található ALDI-üzletben
Marketinginfo.hu - 2018-08-15 11:02
Outdoor/indoor

Több mint 32 000 vásárló járt már az ALDI idén 375 négyzetméteresre növelt üzletében a Sziget Fesztivál első öt napján, ahol ebben az évben is bolti árakon lehetett vásárolni.


Már az első öt nap rekordszámú látogató kereste fel az ALDI üzletét a Sziget Fesztiválon. Az idén egy 375 négyzetméter alapterületűre növelt fesztiválbolt várt a fesztiválozókat, amely kibővített hűtőpulttal, közel 350 termékkel, a látványpékségben a korábbi kettő helyett három sütővel, 8 kasszával és mintegy 45 főnyi személyzettel állt a vásárlók rendelkezésére. Az üzlet melletti GrillTeraszon - ahol 15 fő dolgozott - a korábbi évekhez hasonlóan idén is ingyenesen készre sütöttek az ALDI fesztiváláruházában vásárolt húsokat, grillkolbászokat. A pop-up bolt kínálatában alkoholmentes italok, reggelik, hűtött termékek (felvágottak, sajtok), konzervek, édességek is megtalálhatók, és ebben az évben a fagylaltpult is az üzleten belülre költözött. Az ALDI az étel-intoleranciával érintettekre is gondolt, ezért a Szigeten található üzletében is kínált laktóz- és gluténmentes termékeket. Az "Azon melegében" látványpékség is bővített kínálattal készült a fesztiválra, így vajas croissant, kenyérlángos, bajor perec, kovászos cipó is kapható. Az élelmiszerek árusítása mellett az üzletben arra is készültek, ha hirtelen beköszönt a hideg idő, vagy az eső, hiszen egyrészt matrac, sátor és hálózsák is kapható volt, másrészt az üzlet nem csupán hűthető, de fűthető is volt. A boltban bankkártyával és a fesztiválokon használt Festipay kártyával egyaránt lehetett fizetni. Az ALDI az italok kivételével továbbra is bolti árakkal várt a vásárlókat, vagyis ugyanazon az áron lehetett megvásárolni a termékeket, mint az áruházlánc 132 magyarországi egységének bármelyikében.


A legkeresettebb termékek

Az első napok forgalma alapján az italok közül messze az ásványvíz a legkeresettebb, közel két és félszer annyi fogyott belőle, mint az összes többi alkoholmentes üdítőitalból együttvéve. A látványpékségben a tavalyi évhez hasonlóan a császárzsemle volt a legkapósabb, amit a virslis táska, a kenyérlángos és a vajas croissant követnek. A friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, az áfonya és a koktélparadicsom volt a legkelendőbb. A GrillTeraszon marinádozott csirkemellfiléből, hamburgerpogácsából és marinádozott csirkefelsőcomb-filéből sütöttek a legtöbbet, de népszerű volt a grillezett sajt is. A jégkrémek közül a gyümölcsös, a mandulás és a vaníliás-mogyorós ízűek voltak a legkapósabbak.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A magyar borokra fókuszál az ALDI új borstratégiája
  Zöldebb iskolát a gyermekeknek
  Fesztiválózóból adományozó
  Készpénzmentes Sziget
  A Mercedes-Benz kilátása a Sziget nagyszínpadra
  A Zwack Unicum a Szigeten
  A halfogyasztást népszerűsítik a fesztiválon
  Ehető tányér és napelemes tusoló a Szigeten
  Állatvédők a Sziget Fesztiválon
  Az ALDI-nál is kezdődik a fesztiválszezon
  Az ALDI jelenléte a fesztiválokon
  Az ALDI a 17. FINA nemzeti főtámogatója

További hírek ebben a kategóriában

Kajakocsival gurult be a Nosalty...
Idézetekkel díszített gondolatme...
Sportolásra buzdító hatalmas tűz...
Százéves a budapesti Gellért für...