A XIXO reklámkampány a hazai sportolókkal
Marketinginfo.hu - 2018-07-23 14:52
Outdoor/indoor

A hazai jegestea piacon szerzett vezető pozíciót az idén 5. születésnapját ünneplő, fiatal magyar brand, a XIXO.

A többszörös Magyar Brands és Superbrands díjas italmárka a jeles alkalmat a legnagyobb hazai élsportolókkal készült kampánnyal és Magyarország egyik legnépszerűbb előadóművészének koncertsorozatával ünnepelte. A XIXO ebből az alkalomból limitált szériás, egyedi dizájnnal ellátott zöld teát is piacra dobott.

5 évvel ezelőtt indult hódító útjára a HELL ENERGY Magyarország Kft. márkája, a XIXO, és azóta is egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Az AC Nielsen Piackutató Kft. mérései alapján a száz százalékban magyar brand jegesteái már 2017-ben piacvezetői pozíciót szereztek a legnagyobb súlyú kereskedelmi csatornában. 2018 első harmadában pedig már a teljes magyar kiskereskedelmi hálózatban mind darabszám, mind volumen (liter) alapú eladásokat tekintve a XIXO az első számú brand. (Forrás: AC Nielsen).

A XIXO szívügye a tehetséges magyar sportolók támogatása, éppen ezért idei reklámkampányában olyan kiváló sportolókkal dolgozott együtt, mint Szász-Kovács Emese, olimpiai bajnok párbajtőrvívó, Lékai Máté, Mikler Roland és Ligetvári Patrik, a Telekom Veszprém és a magyar válogatott kézilabdázói, Hosnyánszky Norbert, olimpiai bajnok vízilabdázó, valamint Märcz Tamás, a Magyar Férfi Vízilabda válogatott szövetségi kapitánya. A márka nem titkolt célja ezzel is szimbolizálni termékeinek prémium minőségét - az együttműködés párhuzamot von a kiváló sportolók nemzetközi szinten elért eredményei és sikeressége, valamint a XIXO, mint hazai márka által rövid idő alatt elért sikersztori között.

A magyar márka úgy döntött, a sportszponzoráció mellett idén először a zenei platformon is megszólítja a fogyasztókat és termékeinek kiváló minőségét tovább erősítve együttműködésre lépett a magyar zenei élet egyik legkiválóbb alakjával.

"Kevés olyan művész van ma Magyarországon, akit több évtizeden át, korosztálytól függetlenül rengetegen szeretnek, tisztelnek és követnek. Kovács Ákos ezen személyek egyike, aki idén töltötte be az 50. életévét és ennek megünneplését nem is tervezhette volna stílusosabban, mint egy koncertturnéval. A XIXO is a neves esemény mellé állt és legújabb termékét, a Citrus Green Tea Zerot egyedi, Ákos50-es köntösbe bújtatta. A limitált kiadású dobozon, amely a készlet erejéig lesz kapható majd a teljes Spar, Auchan és Metro hálózatban, valamint a független kisboltokban, végigkövethető a zenész harmincéves pályafutása." - mondta el Fodor Imola Lilla, a XIXO marketingigazgatója.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Sportolásra buzdító hatalmas tűzfalfestmény
  Nem mozog eleget a világ népessége
  Sétálni, biciklizni és futni szeretnek leginkább a magyarok
  XIXO az iskolai büfékben
  Új ízekben debütált a XIXO jegestea
  Új szénsavas üdítők a XIXO-nál
  Téliesít a XIXO
  Új kiszerelés a XIXO-tól
  Egyedi werkfilm készült a XIXO reklámjáról
  Új ízzel bővült a XIXO jegestea portfólió
  Újabb innováció a XIXO-tól

További hírek ebben a kategóriában

Állatbarát Plakátpályázat 2018
Kultúrkamiont indított az Extrád...
A MINI és a Mountex együttműködi...
A második Korzó Drónfesztivál Ób...