Hírek
20925 hír az adatbázisban
Új jelölést vezet be a Lidl a paradicsomokra
Marketinginfo.hu - 2018-07-20 13:23
Kereskedelem

Új jelölési rendszert vezet be áruházaiban a Lidl Magyarország július közepétől.

A módszer cukortartalmuk alapján rangsorolja a paradicsomokat, ennek köszönhetően a vásárlók könnyen megtalálhatják az ízlésüknek megfelelő terméket.

Óriási népszerűségnek örvend a paradicsom hazánkban, a Lidl Magyarország pedig rendkívül széles választékot biztosít vásárlói számára, annak érdekében, hogy mindenki megtalálhassa a kedvére valót. Ennek is köszönhető, hogy az elmúlt évben az élelmiszeráruház-lánc közel 8000 tonna paradicsomot értékesített, amely több mint 20 százalékkal haladja meg az azt megelőző évi eladásokat. A magyar gazdáktól származó paradicsom aránya a szezonban meghaladja a teljes kínálat 80 százalékát. A vásárlók körében a legkedveltebb fajta a fürtösparadicsom, mely a teljes paradicsomértékesítés közel 70 százalékát teszi ki.

Annak érdekében, hogy a Lidl Magyarország biztosíthassa vásárlói számára a tökéletes ízélményt, egy új rendszert vezet be július közepétől. A paradicsomok közötti eligazodást egy, az édességmérték jelölésére szolgáló etikett segíti, amely azt mutatja meg, hogy egy 1-től 5-ig terjedő skálán mennyire édes a választott paradicsom. A besoroláshoz az úgynevezett Brix érték szolgál alapul, amely a paradicsom esetében annak cukortartalmát jelzi. Az etikett megtalálható minden paradicsomfajta ártábláján, a csomagolt kiszerelésben megvásárolható paradicsomok esetében pedig az édességmértéket mutató etikett rákerül a csomagolásra is.

"Mi különbözteti meg a paradicsomokat egymástól? Számít a héjvastagság, a lédússág, a gyümölcs húsossága, a savasság és persze a cukortartalom. A skála bevezetésével a vásárlók az igényeiknek legmegfelelőbb terméket tehetik a kosarukba" - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A szortiment legédesebb paradicsomfajtái a Strabena és a Cukorfalat, mindkettő magyar beszállítóktól kerül az áruházak polcaira. A Lidl kiemelt figyelmet fordít a fogyasztói szokások változásaira is, így idén március óta új paradicsomfajta, a Strabena színesíti a termékpalettát.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Egészséges nassolás témában indít kampányt a Lidl
  Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl
  5000 napja nyitott ki először a Lidl Magyarországon
  A Lidl a műanyaghulladék visszaszorításáért
  Kizárólag hazai dinnye a Lidl-ben
  Jelentősen csökkenti a tojásárakat a Lidl
  Ismét Superbrands-díjas a Lidl
  Újabb három díjat nyert idén a Lidl
  Eltűnik a felesleges műanyag a Lidl saját márkás termékeiről
  A vásárlók négy kategóriában is a Lidl-t választják
  20 százalékkal nőtt a Lidl borexportja
  Csökkenti a tojásárakat a Lidl

További hírek ebben a kategóriában

t Jól teljesített a Tesco
2018-10-10 11:07
Új bemutatótermet nyit az Alza.h...
MINI szalon a pécsi Schneider Au...
Bio paleo müzlit hívott vissza a...
Kávézót nyitott a Mol Budapest b...