Hírek
20925 hír az adatbázisban
Sikerrel zárult az ELTE és a Café közös reklámos kurzusa
Marketinginfo.hu - 2018-07-18 16:36
Reklám

Véget ért a Café Csoport az ELTE Kommunikáció és Média szakával közösen, februárban indított Tartalommarketing képzése, amelyet végül 4,35-ös átlaggal zárták a diákok.

Közülük a legjobb teljesítményt nyújtó hallgató, fél éves gyakornoki munkalehetőséget kapott a Café Communications-től.

A tavaszi szemeszterben indult kurzuson a hallgatók "gyakorlati oldalról ismerkedhettek meg a tartalmi fókuszú kommunikációval a natív hirdetésektől az influencer marketingig". Az előadók a Café csoport, azaz a Café Communications, a Café PR és a Be Social vezetői és szenior szakemberei voltak.

A szemináriumi órákon szó volt a stratégialkotásról, a branded contentről, a keresőoptimalizásról, a social media csatornákról, a tartalomszerkesztésről, a brandelt kiadványokról és természetesen az influencerekről. A többszörös túljelentkezés után 20 fővel elindult kurzus egyik különlegessége volt az a kerekasztal beszélgetés, ahol Henry Kettner (Henry Kettner - 127 911 feliratkozó) és Török Ábel (I Have No Idea Hungary - 191 754 feliratkozó) Youtuberek és Bodrogi András, Youtube szakértő vettek részt.

A szakmai zsűri három főből állt: Balogh Renáta (account director), Csirke Dániel (társ-kreatívigazgató) és Varga Gábor Zoltán (digital business director) - ők pontozták, osztályozták a vizsgán elhangzottakat.


A három legjobban sikerült prezentáció:

Kalocsai Zsombor - aki a 6 hónapos gyakornoki program nyertese - A Budmil márkát vette elő és porolta le kicsit és gondolta újra. Tartalom szempontból közelítette meg a márkát, ahol a fő gondolata az volt, hogy viseld büszkén ezt a márkát.

Vántus Nikoletta - Egy kutyasétáltatós alkalmazásnak építette fel a marketingjét. Ő stratégia oldalról közelítette meg a feladatot, ahol a mottótól elindulva, az alkalmazás felépítésén át, a hirdetések megjelenéséig dolgozta ki a projektet.

Kovács Bettina - Visszanyúlt a már kissé megkopott és elfelejtett Alföldi papucsig. Az elképzelése az volt, hogy szexivé tegye újra ezt a magyar márkát. A 2018-as Vogue trendeket alapul véve, influencerek által viselt márka képet alakított ki róla.

A prezentációk nagyrésze profin kidolgozott munka volt. A kurzus során tanultakat nagyszerűen építették be a kampányelképzelésekbe - mondta Balogh Renáta, a Café Communications account directora. Volt, aki annyira odafigyelt a részletekre, hogy elkészítette a banner és újság reklámot is a kampányához.

A kurzus záró órán Hammer Ferenc, az ELTE Média és Kommunikáció Tanszékvezetője elmondta, hogy ez egy win-win szituáció volt. Az ELTE-től igény volt erre, hiszen kellenek a jó órák és a proaktív dolgok a diákoknak, hogy lássák mi zajlik éppen most az iparban.

A Café részéről Varga Gábor Zoltán, a Café Communications digital business directora is ezt a gondolatot fogalmazta meg, hiszen a szakmának kell az utánpótlás, a kinevelés fontos része a folyamatnak.

"Mostanában nem annyira szexi reklámosnak lenni, de a Café szeretné újra vonzóvá tenni ezt a szakmát a fiatalok számára, ezért is volt jó ez az együttműködés."- hangsúlyozta Csirke Dániel a Café Communications társ-kreatívigazgatója.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Régiós céget alapított a Café Communications
  Változások a Café Communications-nél

További hírek ebben a kategóriában

Filmsorozatot forgatott a Budape...
A Progressive nyerte a Mizo közö...
Egymásra hangolt énekesek és íze...
Látványos film a Volkswagentől