Hírek
21029 hír az adatbázisban
Digitális Üzletágvezetőt igazolt az Insomnia
Marketinginfo.hu - 2018-07-09 15:13
Karrier

Júniustól Marosi Balázs tölti be az Insomnia Reklámügynökség Digitális Üzletágvezető pozícióját.

A közel tizenöt éves ügynökségi tapasztalattal rendelkező szakember korábban olyan nagy nemzetközi márkák digitális kommunikációján dolgozott, mint a Coca Cola, a Mastercard, a Telenor vagy a Dr. Oetker.

Marosi Balázs a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán szerzett közgazdász diplomát, angolul, olaszul és spanyolul is beszél. Karrierjét 2005-ben a DDB-ben kezdte, ahol többek között online kampányokat menedzselt.

A ma már Possible néven futó Carnationnél töltött évek során olyan világmárkák digitális kommunikációja képezte portfolióját, mint a Telenor vagy a Raiffeisen, a The Coca Cola Company részére pedig 11 ország promóciós kampányainak fejlesztését végezte a Coca Cola és Fanta márkákon.

2016-tól mostanáig a Neo Interactive csapatát erősítette, ahol az integrált digitális kampányokért felelős business unit vezetőjeként nagy nemzetközi márkák - mint a Dr. Oetker, a Pernod Ricard vagy a Lidl - digitális stratégiájának kidolgozásában és megvalósításában vett részt.

Marosi Balázs feladata az Insomnia digitális szolgáltatás portfóliójának további erősítése, innovatív kommunikációs megoldások kialakítása és piacra vitele az ügynökség hazai és közel-keleti tevékenységét egyaránt támogatva.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Öt új ügyfél az Insomniánál
  Öt új ügyfél az Insomniánál
  Új PR vezető az Insomniánál
  Papp Zsuzsa tanácsadóként segíti az Insomniát
  Új ügyfélkapcsolati vezető az Insomniánál
  Ügyfélkapcsolati vezetővel bővült az Insomnia csapata
  Stratégiai tervező az Insomnia-nál
  Új projektmenedzser az Insomnia-nál

További hírek ebben a kategóriában

Az Invia új igazgatót nevezett k...
Rózsás Mónika lett az Alföldi Te...
Változások az AVON kommunikációs...
Az EY negyedszer került a világ ...