Hírek
20799 hír az adatbázisban
A Szentkirályival New York-ba
Marketinginfo.hu - 2018-07-06 12:18
Promóció

Az Instagramra hívja játszani fogyasztóit Magyarország piacvezető ásványvízmárkája.

Az "Egy csepp nyár" elnevezésű nyereményjáték keretében a résztvevőknek nincs más dolguk, mint az egycseppnyar hashtaggel megosztani a nyári utazásaik legemlékezetesebb pillanatait, ahol kedvenc ásványvizük is velük volt. A két hónapig tartó játék fődíja egy kétszemélyes New York-i utazás, a résztvevők emellett értékes napi nyereményekben részesülhetnek, az első 500 képet feltöltő pedig garantált ajándékot kap.

A Szentkirályi idén nyáron nyereményjátékkal kedveskedik az utazás és a fotózás szerelmeseinek. Akár egy kétszemélyes New York-i utat is nyerhetnek azok, akik belföldi vagy külföldi nyaralásuk során Szentkirályi ásványvízzel gondoskodnak a megfelelő folyadékpótlásról és az erről készült képet
egycseppnyar hashtaggel megosztják nyilvános Instagram profiljukon, vagy elküldik a Szentkirályi Facebook oldalára privát üzenetben.

A kampány július 2-án kezdődött és augusztus 31-ig tart. A kétszemélyes New York-i utazáson túl minden nap kisorsolnak egy American Tourister bőröndöt, az első 500 képet beküldő pedig garantált ajándékban, egy 'Szentkirályi by REKAVAGO' kulcstartóban részesül. A "Legjobb belföldön készült kép" és a "Legjobb fesztiválos kép" tulajdonosát zsűri választja ki, a különdíjasok a közkedvelt márka bőröndjével és egy-egy bőröndnyi ásványvízzel gazdagodnak majd. A nyereményutazást a TUI Utazási Központ és a nemrégiben közvetlen Budapest-New York járatot indító LOT lengyel légitársaság biztosítja.

"Izgatottan várjuk az utazások alatt készült képeket, hiszen ilyenkor kicsit jobban megismerhetjük fogyasztóinkat, közelebb kerülhetünk hozzájuk és részesei lehetünk az élményeiknek. Ők pedig - fotóik segítségével - nem csak követőiknek, hanem a Szentkirályi közösségének is megmutathatják, hol tudnak igazán feltöltődni és kikapcsolódni" - mondta el van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingvezetője.

A Szentkirályi különleges módon hívja fel fogyasztói figyelmét a promócióra; a Lara Augmented Reality applikáció használatával bárki életre keltheti a palackok címkéit. Az egyedi vizuális élményt nyújtó alkalmazás ingyenesen letölthető iOS és Android platformokra egyaránt.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megérkezett az új Emese ásványvíz
  Idén több ásványvíz fogyott, mint tíz éve egész évben
  Duplájára nő az ásványvíz fogyasztása
  A Szentkirályi együttműködése a hazai divatiparral
  Exkluzív páholy a Budapest Parkban
  Lezárult a Szentkirályi Tehetségprogram közönségszavazása
  Jó évet zárt a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz
  Újabb szavazás a Szentkirályi Tehetségprogramban
  A Szentkirályi Tehetségprogram idei győztesei
  Idén is elrajtol a Szentkirályi Tehetségprogram
  A 110 éves Theodora promóciós kampánya

További hírek ebben a kategóriában

Elindult a Visa labdarúgó világb...
Észak-amerikai útvonalait bemuta...
A FINO legújabb kampánya
Közös nyári promóciót indított a...