Hírek
21029 hír az adatbázisban
Közösségi Adidas futás az óceánok tisztaságáért
Marketinginfo.hu - 2018-07-02 12:27
Outdoor/indoor

A budapesti futóklub és az adidas dolgozói együtt tisztították meg a pesti rakpartot a hulladéktól.

Rendhagyó közösségi futással csatlakozott az adidas magyarországi csapata a Run for the Oceans kezdeményezéshez. A június 8. és július 8. között zajló mozgalom során minden megtett kilométer után 1 dollárral támogathatjuk a fiatalok környezettudatos hozzáállását fejlesztő Parley Ocean Plastic Programot. Az így összegyűlő összeg felső határa egy millió dollár. Az adidas Runners Budapest futói és a vállalat dolgozói ennek apropóján a Váci utcai adidas Store-ból indultak várostisztító futásukra, hogy a pesti rakparton keresztül egészen a Margitszigetig minden eldobott műanyag és egyéb hulladékot összegyűjtsenek és a szigeten felállított szelektív gyűjtőhelyre vigyenek.

"Egy igazán különleges közösségi futással szerettük volna felhívni a figyelmet nemcsak az óceánok, de a városok túlszennyezettségére is. Az adidas-nál számunkra kiemelten fontos, hogy dolgozóink személyesen is tegyenek környezetünkért és tisztában legyenek a fenntarthatóság fontosságával. Így ezúttal nemcsak az adidas Runners Budapest futóklub tagjai, de a munkavállalóinkkal közösen mi magunk is részt vettünk a szemétszedésben és együtt igyekeztünk megtisztítani a rakpartot" - mondta Vegső Péter, az adidas brand menedzsere.

Az adidas évek óta elkötelezett a környezettudatos gyártási megoldások és fenntartható anyaghasználat mellett. A márka hosszú távú céljai között szerepel az újrahasznosított alapanyagok kizárólagos használata. 2015 óta olyan kreatív innovációkkal segíti műanyagszennyezés felszámolását, mint a Parley Ocean Plastic-ból készülő adidas x Parley termékek.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az adidas a MediaComot választotta
  17 milliárd kilogramm zöldséget és gyümölcsöt dobnak ki évente
  Art of Danube
  Szuperkényelmes futószőnyeg egy budapesti buszmegállóban
  Intelligens chip az adidas új futócipőiben
  Az Adidaséhoz hasonló védjegy nem használható
  Hiánypótló kiadvánnyal árasztotta el Budapestet az adidas
  A városi futók egyedi igényeinek kedvez az adidas
  A ’90s hangulatot idéző Adidas kampány
  Az adidasnak 60 millió forintot kell fizetnie a feltalálónak
  Új relklámfilm az adidas Originalstól

További hírek ebben a kategóriában

Tűzriadó gyakorlat zajlott az új...
Rejtett üzenetekkel kampányol a ...
A Danone Életmód Program
Zöld kampány a Duna Plazában