Hírek
20820 hír az adatbázisban
Chatbot az ALDI Magyarországnál
Marketinginfo.hu - 2018-06-27 12:00
Kereskedelem

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. az ALDI nemzetközi hálózatán belül, és a hazai élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban is elsőként indította el chatbot-szolgáltatását a Messengeren.

Az üzenetküldő szolgáltatásba beépített intelligens megoldás a nap 24 órájában válaszol a beérkező kérdésekre, hiszen az információkhoz gyorsan hozzáfér és meg is jeleníti azokat.

Az ALDI az utóbbi években azt tapasztalta, hogy a megkeresések döntő hányadát egy-egy weboldal link, vagy az ügyfélszolgálati oldalra való irányítással tudja megválaszolni. Ezekre az üzenetekre ma már egy chatbot is képes reagálni, amely egy tanulékony program, és az egyszerűbb kérdésekre, megkeresésekre választ adhat az érdeklődőknek. A chatbot egyúttal segíti az ügyfélszolgálat munkáját, hiszen a Facebook-os megkereséseknél így már csak ahhoz kell emberi erőforrás, ahol ez ténylegesen szükséges, vagy esetleg a felhasználó külön kéri.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A magyar borokra fókuszál az ALDI új borstratégiája
  Újabb 20 ALDI üzlet ment élelmiszereket az Élelmiszerbankkal együttműködve
  Az ALDI-nál is kezdődik a fesztiválszezon
  150 fővel növeli magyarországi létszámát az ALDI
  Nemzetközi IT-támogatási központot alakít ki az ALDI
  Hét kategóriában díjazták az ALDI-t
  A HOFER KG ALDI-üzleteket nyit Olaszországban
  Karbonsemleges működés az ALDI-nál
  Sikeres magyar márkát vásárol meg az ALDI
  Országosan egységes bértáblát alkalmaz az Aldi

További hírek ebben a kategóriában

A Nébih szennyeződött tejet hívo...
Hat éve sikeres a SPAR partner p...
Tulajdonost cserélt a Mammut bev...
2017-ben is stabilan növekedett ...