Hírek
20648 hír az adatbázisban
Kizárólag hazai dinnye a Lidl-ben
Marketinginfo.hu - 2018-06-26 12:06
Kereskedelem

A hazai dinnyeszezon indulását követően már csak kizárólag magyar termesztésű gyümölcsöket forgalmaz az élelmiszeráruház-lánc. A kereslet pedig évről évre nő a kiváló minőségű magyar dinnye iránt.

Beértek a magyar dinnyék - az ízük pedig páratlan, ugyanis a nyári meleget hozó tavasz nagyon jót tett a palánták fejlődésének. Évről évre nő a magyar görögdinnye iránti kereslet, 2017-ben 62 százalékkal értékesített több hazai dinnyét a Lidl Magyarország, mint az azt megelőző évben. Míg tavaly itthon 7426 tonna magyar dinnye fogyott el az áruházak polcairól, a külpiacokon értékesített mennyiség közel 4000 tonnára rúgott. Az igazi sláger az elmúlt szezonban a magszegény görögdinnye volt a vásárlók körében; ebből a gyümölcsből 150 százalékkal értékesített többet az áruházlánc 2016-hoz képest. Az idei szezonban ugyanakkor két új dinnyefajtával is találkozhatnak a Lidl vásárlók az áruházakban, ugyanis sárgahúsú görögdinnyével, valamint mini görögdinnyével bővíti a Lidl Magyarország termékpalettáját.

"A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos a magyar dinnyetermelők támogatása, akik a vállalat és a fogyasztók elvárásainak megfelelve évről évre kiváló minőségű termékeket biztosítanak vásárlóinknak" - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Az áruházlánc stratégiai célja, hogy minél több magyar áru kerüljön a boltjaiba. Ezért indította útjára 2013-ban A Lidl a magyar beszállítókért programját, amelynek célja a vállalat hazai beszállítói körének növelése, a magyar vállalkozások segítésén keresztül a magyar gazdaság támogatása. A beszállítói program sikere töretlen, jelenleg közel 400 hazai beszállítóval dolgozik együtt a vállalat.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  5000 napja nyitott ki először a Lidl Magyarországon
  A Lidl a műanyaghulladék visszaszorításáért
  Új jelölést vezet be a Lidl a paradicsomokra
  A SPAR dinnye-roadshow
  Már kapható a magyar dinnye a legtöbb áruházláncnál
  A hazai dinnye fogyasztását népszerűsítő kampány indult
  Jelentősen csökkenti a tojásárakat a Lidl
  Eltűnik a felesleges műanyag a Lidl saját márkás termékeiről
  20 százalékkal nőtt a Lidl borexportja
  Csökkenti a tojásárakat a Lidl
  Kizárólag magyar dinnye a Lidl-ben
  5 kategóriában nyerte el az Év terméke díjat a Lidl
  A Lidl sajátmárkás termékeket elismertek
  Sikeres az almakampány

További hírek ebben a kategóriában

5000 napja nyitott ki először a ...
Forgalomnövekedést vár a Rossman...
IKEA kisebb üzletek Nagybritániá...
Az Aldi visszahívta Gardenline f...