Hírek
20535 hír az adatbázisban
A P&G úttörő szerepe a Cannes Lions-on
MTI + Marketinginfo.hu - 2018-06-19 16:11
Márkák

A 2018. évi Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon a P&G úttörő szerepet vállalt a nemi egyenlőségnek a reklámipar egészében való érvényesítése elősegítésében.

A vállalat stratégiai partnerségre lépett a média- és szórakoztató ágazatban véleményvezérnek számító Queen Latifah-val és and Katie Couric-kal - A Procter & Gamble Company a nemi egyenlőség megvalósítása iránti elkötelezettsége jegyében ma egy sor új, a növekedést elősegítő és a társadalom hasznát szolgáló kezdeményezést indított el, kötelezettségeket vállalt és partnerségi megállapodásokat kötött a sokféleségnek a kreatív ágazat teljes ellátási láncában való elfogadtatása és elterjesztése céljából, illetve annak érdekében, hogy a nők ábrázolása a reklámokban és a médiumokban jobban közelítsen a valósághoz, pontosabb és pozitívabb legyen.

A nők és a lányok a reklámok és a médiaprogramok 29 százalékában pontatlanul és negatív módon kerülnek bemutatásra, és a nők továbbra is alulreprezentáltak a kamera másik oldalán dolgozók közt: a marketingvezetőknek 32 százaléka, a kreatív vezetőknek 33 százaléka és a kereskedelmi igazgatóknak mindössze 10 százaléka nő.

Ezek a problémák továbbra is léteznek, holott bizonyított, hogy a nemi egyenlőség alapján készült hirdetéseket 10 százalékkal megbízhatóbbnak ítélik meg az emberek, és 26 százalékkal nagyobb értékesítési növekedést eredményeznek.

E problémák megoldása érdekében a P&G arra törekszik, és a médiaipar minden szereplőjét arra buzdítja, hogy 100%-ban pontosan és pozitívan ábrázolják a nőket a reklámokban és a médiumokban, valamint, hogy a kreatív ágazat ellátóláncának minden szegmensében egyenlő arányban legyenek képviselve a nők és a férfiak. A P&G egy sor átfogó projektet indított el, hogy kivegye a részét olyan, a nők
tehetséggondozását, támogatását és a reklám-, média- és tartalomszolgáltató szektorba való bejutásuk elősegítését célzó programokban, amelyek rendszerszintű megoldást kínálnak a nemi egyenlőtlenség leküzdésére. Felismerve azt, hogy e programok sikeres megvalósításához az ágazat minden szereplőjére szükség van, a P&G részt vállal a Nemzeti Hirdetők Szövetségének (Association of National Advertisers (ANA)) #SeeHer mozgalmában és más ágazati kezdeményezésekben, ideértve az Egyesült Nemzetek Szervezet Női Sztereotípiák Elleni Szövetségét (Women Unstereotype Alliance, és arra szólítja fel a hirdetőket, reklámügynökségeket és tartalomfejlesztő cégeket, hogy ezeket a változásokat a teljes kereskedelmi ökoszisztémában valósítsák meg.

"Most, amikor a világ legjobb kreatív szakemberei összegyűlnek az ágazat sikereinek megünneplésére, cégünk érdemi lépésekkel szeretné kivenni a részét annak a feladatnak a megoldásában, hogy a nemi egyenlőség a hirdetési, média- és kreatív ágazat szakember-utánpótlásának kinevelése terén prioritást kapjon az elkövetkező öt évben" - magyarázta Marc Pritchard, a Procter & Gamble márkaigazgatója. "Tudatában vagyunk természetesen annak is, hogy egy vállalat egyedül nem képes elérni ezt a célt, ezért reméljük, hogy példánkkal csatlakozásra inspiráljuk az ágazat többi
szereplőjét, és így felgyorsíthatjuk a változást."

A P&G bejelentette, hogy elkötelezettsége jegyében partnerségi megállapodásokat kötött az ágazat vezetői szereplőivel a médiumokban a nők férfiakkal egyenrangúként való, pozitív ábrázolásának elérése céljából.

(OTS-Procter & Gamble)



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Idén is otthonokat teremt a Habitat for Humanity és a P&G
  A P&G fogyasztói felmérése
  Idén is a HPS képviseli hazánkat Cannes-ban
  Újabb magyar sikerek Cannes-ban
  Cannes-ban díjazták a SPAR reklámfilmjét
  Folytatódik a Vöröskereszt és a P&G együttműködése
  Két Young Lions csapat Cannes-ba megy
  Sikerrel mutatkoztak be a magyar fejlesztések

További hírek ebben a kategóriában

Több mint hárommillió autót érté...
Dr. Schiffer Miklós márkanagyköv...
A BMW Group tovább erősíti kínai...
Suzuki -Toyota együttműködés