Hírek
20820 hír az adatbázisban
Közös nyári promóciót indított a Coca-Cola és a Sziget
Marketinginfo.hu - 2018-06-13 12:04
Promóció

A Coca-Cola Magyarország és a Sziget Kulturális Szervezőiroda idén először különleges együttműködést indított.

A legmenőbb nyári pillanatokra vágyó fogyasztók páros fesztiválbelépőt nyerhetnek a VOLT, a Balaton Sound és a Sziget fesztiválra, vagy egy egyhetes nyaralást a siófoki Coke Parti Kecóban.

A Coca-Cola vásárlói megnyerhetik életük nyári élményét: páros napijegyet a legnépszerűbb fesztiválokra - a VOLT-ra, a Balaton Soundra és a Szigetre -, és hetente kétszer sorsolás útján nyolcfős, egyhetes, siófoki Coke Parti Kecós bulival és nyaralással is gazdagodhatnak a szerencsések. Az együttműködés részeként a promóciós palackok címkéje különleges, leválasztható karszalagot rejt magában, a dekorációs céllal viselhető szalagon a három zenei fesztivál logója is megjelenik. A vásárlók a promóciós palackok kupakjainak belsejében nyomtatott kódot találnak. A kódot a nyar.coke.hu oldalra feltöltve megadhatják a felhasználók, melyik nyereménytípusért játszanak: a páros fesztiválbelépőért vagy az egyhetes balatoni lazulásért. Aki fesztiváljegyet szeretne, kiválaszthatja, hogy a három fesztivál közül melyiken szeretne részt venni. Aki pedig a Coke Parti kecót választja, eldöntheti, hogy melyik héten szeretne a barátaival/családtagjaival lazulni.

A Coca-Cola Company elkötelezett amellett, hogy megadja fogyasztóinak a választás lehetőségét, így számos cukormentes termékváltozatot is forgalmaz. A nyári promócióban a félliteres PET-palackos Coca-Cola ízvariánsok vesznek részt, vagyis az eredeti Coca-Cola íz mellett a Coca-Cola zero, a Coca-Cola zero lemon, a Coca-Cola zero cherry és a Coca-Cola light is.

A nyereményjátékban a 18. életévüket betöltött fogyasztók vehetnek részt. Ők naponta legfeljebb 5 kóddal játszhatnak a 10 darab napi nyereményért (páros napijegyért a kedvenc fesztiváljukra) vagy a hetente kétszer kisorsolandó, egyhetes Balaton-parti bulizásért hét barátjukkal, családtagjukkal. A promóció június 1-től augusztus 2-ig tart.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Közel kétezer jelölt szeretne a Coca-Cola új plakátarca lenni
  A halfogyasztást népszerűsítik a fesztiválon
  Állatvédők a Sziget Fesztiválon
  Az Auchan is fesztivál üzemmódra kapcsol a Sziget idején
  A Coca-Cola a környezetért
  Frida Kahlo élményfestés a Szigeten
  Partihangulat a villamosmegállóban a Coca-Cola-val
  Új kreatívügynökséget választott a Coca-Cola
  Márkázott tartalomkampányt indított a Coca-Cola
  Hulladékkezelési stratégia a Coca-Cola-tól
  Ügynökséget választott a Sziget
  A Coca-Cola Mediacom-ot választott
  Freddie énekli a Coca-Cola idei dalát
  Új digitális ügynökséget választott a Coca-Cola
  Beruházás a Coca-Cola-tól
  Fenntarthatóság a Coca-Cola-nál

További hírek ebben a kategóriában

A Szentkirályival New York-ba
Elindult a Visa labdarúgó világb...
Észak-amerikai útvonalait bemuta...
A FINO legújabb kampánya