MINI-kkel indulnak országjárásra a Vállalható Vállalkozások
Marketinginfo.hu - 2018-05-31 16:30
Outdoor/indoor

A Bridge Budapest Egyesületnek évek óta kiemelt ügye a Vállalható Vállalkozás program. A tagság elnyeréséhez szükséges önellenőrző tesztet immár félezer vállalkozás töltötte ki.

Küldetésük az innovatív, fenntarthatóan és átláthatóan működő magyar vállalkozások közösségének erősítése. Ehhez csatlakozik mobilitási partnerként a MINI, hogy a Navigátorok segítségével a virtuális kapcsolatok építésén túl személyesen is hírét vigyék a Vállalható Vállalkozás kezdeményezés fontosságának. A partnerség célja emellett a bővülés is, a navigátorok országjárásuk során segítenek minél több vállalható vállalkozás megismerésében. "Nagy öröm számunkra, hogy a MINI támogatását ajánlotta fel a Vállalható Vállalkozások kezdeményezésünknek, hiszen a segítségükkel még eggyel magasabb fokozatba kapcsolhat az országos terjeszkedés, a küldetésünk országos ismertségének erősödése" - mesélte Pistyur Veronika, a Bridge Budapest ügyvezetője.

A mobilitási partnerség előnyeit azonban nem csak a Bridge-MINI Navigátorok élvezhetik, hiszen például a május 31-i Vállalható Vállalkozás tax party vendégeinek biztonságos hazajutásában is segédkeznek majd MINIk. Természetesen a két szervezet más praktikus meglepetésekkel is készül, ami mind azt a célt szolgálja, hogy minél több emberhez eljussanak a Vállalható Vállalkozók, és egyre tudatosabbá váljon az üzleti környezet Magyarországon.

A 16-i eseményen már új köntösben mutatkoztak be a MINI örök klasszikus autói: a háromajtós MINI, az ötajtós MINI és a MINI Cabrio, vadiúj dizájnnal és egyedi testreszabási lehetőséggel. A MINI logója is változáson ment át, az új logó a márka új arculatának legfőbb irányelvét tükrözi, hogy a lényegre koncentrál, a vezetés élményére, az exkluzív környezetre, a prémium minőségre és az érzelmi kötődésre. A szerdai eseményen a navigátorok ezekkel a vadiúj modellekkel tettek tiszteletköröket a Bálna Budapest északi teraszától, amivel hivatalosan is kezdetét vette a Vállalható Vállalkozás program országjárása. Oros Attila, a MINI márkavezetője nagyszerű lehetőséget lát a két szervezet együttműködésében. "Az a felismerés vezetett el minket a Vállalható Vállalkozásokig, hogy ez a közösség pont olyan nyitott, érdeklődő, kreatív, jó értelemben véve extrovertált tagokkal büszkélkedhet, amilyenek a MINI hívei is általában."



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Dizájnvázlatok a MINI első elektromos meghajtású modelljéről
  A MINI termékpaletta elnyerte az Innovációs Fődíját
  A nagy sikerű Gere Jazz Fesztivált idén is a MINI támogatta
  Különleges MINI egy különleges alkalomra
  A MINI LIVING installáció-sorozat
  MINI a 2018-as Dakar Rali-n
  Jönnek a névre szóló MINI modellek
  Okospad a Corvin Sétányon
  Letisztult a MINI új márkalogója
  Európa első Jamie Oliver pizzériája nyílt meg a MINI-vel
  A MINI a világ 87. legértékesebb márkájává lépett elő

További hírek ebben a kategóriában

Jubileumi mozdony hirdeti a MÁV ...
A SPAR dinnye-roadshow
Kitelepült az EFOTT-ra a Mercede...
A Rossmann Beauty Land következő...