Hírek
20648 hír az adatbázisban
Influencer Festival Budapesten
Marketinginfo.hu - 2018-05-17 10:47
PR

Színes programmal indul útjára szeptemberben az első hazai Influencer Festival, a Hinora Group Communications (Reklámügynökség) és a Red Lemon Media (PR ügynökség) szervezésében.

Az Influencer Festival egy olyan szakmai csúcstalálkozó, ahol az influencer marketing iránt érdeklődők és maguk az influencerek találkozhatnak és cserélnek eszmét - 25 témában több mint 300 influencer, marketing-döntéshozó és márkatulajdonos jön össze 2018. szeptember 19-én a Budapest Music Centerben.
 
  • Mitől influencer az influencer?
  • Mikor tetőzik és hány influencert bír el a piac?
  • Egyáltalán miért lett trend az influencer marketing?
  • Miért és mennyiért posztolnak a sztárok és a bloggerek?
  • Kellenek-e a botrányhősök?
  • #reklám, mint szükséges rossz?


Többek között ezekre a kérdésekre ad választ az ország első influencer fesztiválja, amelynek célja, hogy az influencer közösség és a marketingszakma elsőszámú, közös találkozóhelyévé váljon. Az eseményen hazánk legismertebb celebritásai, vezető influencerei, véleményvezérei, a kommunikációs iparág meghatározó szereplői, marketingvezetői, márkatulajdonosai vesznek részt, akik betekintést nyújtanak a véleményvezér-, vagy befolyásoló marketing rejtelmeibe és kulisszatitkaiba.

"A véleményvezérek és content creator-ok térhódítása folyamatosan nő, így nem meglepő, hogy egyre nagyobb figyelem terelődik az influencer marketing felé. Napjainkban már kikerülhetetlenek, ha egy-egy márka népszerűsítéséről van szó, az általunk közzé tett tartalmaknál pedig már elvárás, hogy szórakoztatóak, kreatívak és interaktívak legyenek. Az ország első Influencer Festiváljával szeretnénk olyan párbeszédre invitálni a rendezvény szereplőit és az érdeklődőket, amellyel betekintést nyerhetnek a marketing legdinamikusabban fejlődő ágába" - mondta Hinora Ferenc, a Hinora Group Communications alapítója, aki hozzátette: a szervező Red Lemon Media-val együtt elkötelezettek az influencerek szakmai támogatásában és az influencer marketing helyes gyakorlatainak elterjedésében.

Az esemény innovatív szervezéssel, impulzív programokkal, inspiráló előadókkal, exkluzív vizuális élménnyel, prémium környezetben várja a résztvevőket: influencereket, marketing-döntéshozókat, marketing-, branding- és kommunikációs szakembereket, cégvezetőket és minden téma iránt érdeklődőt szeptember 19-én a Budapest Music Centerben.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Jön az influencer marketing csúcstalálkozója
  Influencer marketing blog a Morpho-tól
  Hitelesség a jó influencer legfőbb ismérve
  Pepsi Vloggerőpróba – az influencer marketing egy új megközelítése
  Influencerekkel teszteli kamerás szemüvegét a Snapchat
  Influencerek és a Coca-Cola
  Márkák és az influencer marketing
  Influencerkutatást indít a Vermis
  Influencer kampány a Rémy Cointreau-nál

További hírek ebben a kategóriában

Kádár Tamás a Sziget főszervezőj... Készpénzmentes Sziget
2018-08-14 16:51
Új arculatot kap Budafok
A halfogyasztást népszerűsítik a...
Jön az influencer marketing csúc...
A SCANIA CO2NTROL CUP 2018 júniu...