Hírek
20925 hír az adatbázisban
Újabb három díjat nyert idén a Lidl
Marketinginfo.hu - 2018-05-02 10:29
Kereskedelem

Az Év Boltja versenyen a budapesti, Váci úti műemlék épületben megvalósított Lidl-áruház lett a 2018-as közönségszavazás győztese.

A diszkont kategória győztesként kihirdetett Lidl-t különleges épületben nyitották meg a Váci út és az Árpád út forgalmas közlekedési csomópontjában. A kor vásárlói igényeit minden tekintetben kiszolgáló üzlet született, amely egyúttal megtartotta az otthont adó XIX. századi műemlék épület atmoszféráját is. A piaccsarnokokat idéző, korábbi remíz, beltérnek köszönhetően itt különleges élmény a vásárlás. A tágas eladótérnek köszönhetően csúcsidőben is zökkenőmentesen tudják kiszolgálni a csomópont nagy számú vásárlóját, ezt dupla bejárat és nyolc kassza is segíti. De nemcsak a tágas tér, vagy a rövid sorban állás miatt kellemes a vásárlás ebben a műemlék Lidl-ben, hanem az épület autentikus hangulata miatt is, amit a belsőépítészek a műemlék értékes adottságait tiszteletben tartva teremtettek meg.

A Élelmiszer szaklap friss áru különdíját a Victor Hugo utcai Lidl City Shop nyerte. Ezzel a bolttípussal a Lidl a nagyvárosi fogyasztókat kívánja kiszolgálni, akik a központban, sűrűn lakott negyedekben élnek. A Lidl City Shop kisebb területen, széles termékkínálatal várja vásárlóit. A teljes zöldség- és gyümölcsválaszték mellett friss tej- és hústermékek, friss hal és szezonálisan grilltermékek is kaphatók. Erről az üzletben - a napi beszállítás mellett - 27 hűtőpult és 8 hűtőláda gondoskodik. Mindez innovatív belsőépítészet és modern logisztika eredménye. A termékeket a hely adottságaihoz tervezett, többszintes pultokon, polcrendszereken helyezték el. A naponta érkező áru ollós emelő segítségével kerül be a raktárba.

Az Élelmiszer szaklap által szervezett Év Boltja verseny célja megtalálni Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit. A pályázatok beérkezése után szakértői előzsűrizés során választották ki a jelölteket. Ezt követően a legjobbak közé került üzletek közül a közönség pontozással szavazhatott a kedvenc boltjára. A díjakat az április 26-27-én megrendezett FMCG Top 2018 konferencia keretében adták át a nyerteseknek.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl
  5000 napja nyitott ki először a Lidl Magyarországon
  A Lidl a műanyaghulladék visszaszorításáért
  Új jelölést vezet be a Lidl a paradicsomokra
  A 36. Lidl Balaton-átúszás más időpontban
  A 36. Lidl Balaton-átúszás
  Ismét Superbrands-díjas a Lidl
  A vásárlók négy kategóriában is a Lidl-t választják
  Sikeres lett a Lidl Magyarország idei Telitálka kampánya
  Két áruházával is SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország
  Tarolt a Lidl a Magyar Termék Nagydíj idei versenyén
  A legjobb munkaadók között a Lidl Magyarország
  5 kategóriában nyerte el az Év terméke díjat a Lidl
  Sikeres a Lidl beszállítói programja

További hírek ebben a kategóriában

t Jól teljesített a Tesco
2018-10-10 11:07
Új bemutatótermet nyit az Alza.h...
MINI szalon a pécsi Schneider Au...
Bio paleo müzlit hívott vissza a...
Kávézót nyitott a Mol Budapest b...