Hírek
20820 hír az adatbázisban
Az új Coca-Cola zero Lemon
Marketinginfo.hu - 2018-04-05 13:09
Reklám

Olaszország után márciustól hazánkban is új Coca-Cola variáns jelent meg a boltokban és szórakozóhelyeken: a teljesen cukor- és kalóriamentes, frissítő citromos ízű, már a nyárra hangoló Coca-Cola zero Lemon.

A Coca-Cola elkötelezett amellett, hogy hozzásegítse fogyasztóit cukorbevitelük csökkentéséhez. Ehhez illeszkedik a Coca-Cola zero Lemon is, mely nem tartalmaz cukrot.

A Coca-Cola zero Lemon csomagolásán az "Egy márka" stratégiának megfelelően megjelenik az ikonikus piros Coca-Cola korong. Emellett kiemelt szerepet kap majd a címkén, hogy a termék nem tartalmaz cukrot, illetve a citromsárga szín jelzi, hogy az új üdítőital frissítő, citromos ízű.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Partihangulat a villamosmegállóban a Coca-Cola-val
  Új kreatívügynökséget választott a Coca-Cola
  Felére csökken az üdítők cukortartalma Magyarországon
  Új növényi italcsalád a Coca-Cola Magyarországtól
  Új prémium koktélalap-márka a magyar piacon
  Márkázott tartalomkampányt indított a Coca-Cola
  Debütált a FUZETEA
  Cukormentes lesz a Coca-Cola Cherry
  Ásványvíz megújuló energiával
  Változik a Coca-Cola zero
  Új megjelenést kaptak a Coca-Cola variánsai
  Elveszít egy generációt a Coca-Cola és a Pepsi?
  Az Apple, a Google és a Coca-Cola a TOP3 márka
  Relaxációs kifestőplakáttal kampányol a Coca-Cola

További hírek ebben a kategóriában

Egymásra hangolt énekesek és íze...
Látványos film a Volkswagentől
Először készült itthon belVita i...
Egy búzamezős film a Győrinek