Hírek
21042 hír az adatbázisban
Testreszabott egyedi autókat kínál a BMW
MTI + Marketinginfo.hu - 2018-04-05 11:15
Márkák

A vevő géntérképe alapján testreszabott egyedi autót ígér a vasárnapi brit sajtót elöntő hirdetési kampányában a német BMW autógyár - legalábbis azoknak a brit vásárlóknak, akik elfelejtettek rápillantani a naptárra

A féloldalas hirdetések szerint a BMW legújabb találmánya a DNA Configurator - vagyis egy olyan tervezési mechanizmus, amely a vásárlójelölt DNS-mintája alapján állítja össze a vevő egyéni adottságainak leginkább megfelelő felszereltségű autót.

Az érdeklődőknek mindössze annyit kell tenniük, hogy megnyalják a hirdetés bal alsó sarkában feltüntetett, stilizált DNS-molekulaábrát, és a nyálmintát elviszik a BMW hozzájuk legközelebb eső genetikai tervezőközpontjába (BMW Genetic Engineering Centre).

A központ szakértői a mintából kinyert DNS-kód alapján olyan autókonfigurációt dolgoznak ki, amely a belső tér legapróbb részleteitől a vevőjelölt biológiailag meghatározott vezetési stílusához alkalmazkodó sebességváltó-áttételekig mindenben a majdani tulajdonos adottságaihoz igazodik.

A BMW már korábbi április 1-jéken is kínált különleges, kizárólag erre a napra "kifejlesztett" modelleket.

A cég 2013-ban ezen a napon például arról tájékoztatta a brit újságolvasókat, hogy Vilmos herceg, a brit trón majdani várományosa és akkor még első - jelenleg immár harmadik - gyermekükkel várandós hitvese, Katalin hercegnő elsőszülöttjének érkezése alkalmából P.R.A.M. márkanéven vászontetős, két- vagy négykerék-meghajtású babakocsit hozott forgalomba korlátozott példányszámban a brit piacon.

A P.R.A.M. ("pram" angolul: babakocsi) rövidítés feloldása Postnatal Royal Auto Mobile, vagyis szabad fordításban az újszülött világra jötte után használatos királyi önjáró volt. A hercegnői rózsaszín (Princess Pink) vagy királyi kék (Royal Blue) kivitelben kínált babajármű természetesen légkondicionált, és alapfelszereltségként kihúzható zászlórudakkal is ellátták.

A luxuskivitelű babakocsit N.A.P.P.I.E. rendszerű ("nappy" angolul: pelenka) motorral szerelte fel a gyártó. Ez nem más, mint a Nanny-Assisting Petrol-Powered Injection Engine, vagyis a dajkakímélő benzinüzemű üzemanyag-befecskendezéses motor.

Egy korábbi április 1-jei hirdetésében a bajor autógyár arról értesítette brit vevőit, hogy beszédes szélvédővel ellátott járműveket készül forgalmazni Nagy-Britanniában, lehetővé téve a sokoldalú kommunikációt a külvilággal. A (dátumról elfeledkező) sofőrnek csak annyi (lett volna) a dolga, hogy hangosan kimondja, amit a közlekedés többi részvevőjével tudatni szeretne, vagy amit róluk gondol, és mondandóját a szélvédőbe ágyazott mikrorészecskék azonnal jól olvashatóan, hatalmas betűkkel kiírják az üvegfelületre.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Osvárt Andrea, a BMW Magyarország márkanagykövete
  Negyedmillió darab hálózatról tölthető gépkocsi a BMW-től
  A BMW Lifestyle kollekció időtlen újdonságai
  Alkatrész nyomtatás útközben 3D nyomtatóval
  A BMW Group és a Daimler AG egyesíti erőit
  A BMW Group története legjobb februárját zárta
  Lipcse beindította az új BMW i8 Roadster tömeggyártását
  Az Audi és a BMW egy óriásplakát háborút folytatnak
  A BMW Group újabb értékesítési rekorddal indította az újévet
  Új értékesítési rekord a BMW-nél
  A BMW Motorrad Early Bird kampánya
  Egyesítheti autómegosztó szolgáltatását a BMW és a Daimler

További hírek ebben a kategóriában

s Eladási rekord a SEAT-nál
2018-11-15 11:44
Növelte bevételét a Siemens
A Szentkirályi utazós kampánya
Jelentősen nőtt az igény a prémi...
Nőtt a Zwack Unicum árbevétele é...