Hírek
21042 hír az adatbázisban
Ismét Felelős Támogató Védjegyet kapott a Tesco
Marketinginfo.hu - 2018-04-04 09:22
CSR

A Tesco ismét elnyerte a Magyar Adományozói Fórum által odaítélt Felelős Támogató Védjegyet. A vállalatok teljes CSR stratégiáját minősítő címet az áruházlánc 2013 és 2015 után már harmadik alkalommal kapta meg.

A társadalmi célú vállalati felelősségvállalási programok eredményeségét, színvonalát vizsgáló címet a Magyar Adományozói Fórum által ellenőrzött és hitelesített vállalatok két évig használhatják, majd ezt követően újabb felülvizsgálaton kell átesniük.

"Az Adományozói Fórum célja az volt, hogy egy olyan egységes szakmai alapelveken nyugvó és hitelesíthető védjegyet fejlesszen ki, amely garanciát nyújt arra, hogy az elismerést elnyerő vállalatok valóban felelősen és objektív szakmai szempontoknak megfelelően végzik közhasznú támogatási tevékenységeiket" - mondta el Dr. Molnár Klára, a szervezet igazgatója.

"Nagyon örülünk, hogy egymás után harmadik alkalommal is megfeleltünk a Felelős Támogatói Védjegy használat feltételeinek, hiszen ez az elismerés is jelzi, jó úton haladunk társadalmi felelősségvállalási programjaink kialakításakor, fejlesztésekor" - értékelte Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs vezetője az elismerést.

A Tesco társadalmi felelősségvállalási stratégiája a közösségi értékek fejlesztésére helyezi a hangsúlyt. Az áruházlánc ezen alapelv figyelembevételével indította el a jelenleg negyedik fordulónál tartó, MAF Társadalmi Befektetések díjjal is jutalmazott "Ön választ, mi segítünk" programját, melynek célja, hogy olyan, helyi szinten aktív civil szervezetek kezdeményezéseit támogassa, melyek az áruházak munkatársainak, vásárlóinak közösségeit segítik, építik. A stratégia másik fő pillérét az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelem alkotja, melynek jegyében a Tesco immár 140 hazai áruházában működteti a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel közösen élelmiszermentő programját, melyet 2016-ban Magyar Üzleti Felelősség Díjjal, a 2017-es Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron (OMÉK) pedig Élelmiszerhulladékok Megelőzéséért Díjjal tüntettek ki. A Tesco ezen kívül egész évben szorosan együttműködik országos stratégiai partnereivel, a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettel, valamint a Magyar Vöröskereszttel, melynek célja, hogy különböző programjaik, adománygyűjtési felhívásaik minél több vásárlóhoz eljuthassanak, és ezáltal minél több rászoruló részesülhessen támogatásban.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Ismét a MAF segíti a Tesco pályázati program lebonyolításában
  Adományoz jótékony célra élelmiszert a Tesco
  Közel 34 millió forint adományt gyűjtött a Tesco
  Változatlanul a Tesco áll a magyarországi kereskedelmi toplista élén
  A Tesco közösségeket támogató programja
  Visszahív két játékot biztonsági okokból a Tesco
  Javult a Tesco éves eredménye
  A Tesco közösségépítő programja
  A Tesco támogatásával kapott eredetvédelmet a makói hosszú
  Grand Prix-t nyert a Tesco
  6700 tonna élelmiszert adományozott a Tesco
  516 tonna tartós élelmiszer a Tesco Európa vásárlóitól
  Több mint 60 millió forint a Tesco vásárlóitól
  Közel 180 tonna élelmiszert adományoztak a Tesco vásárlói
  Több jótékonysági programot támogat a Tesco

További hírek ebben a kategóriában

Ingyenes mentoring programot tar...
A BMW Group, a Northvolt és a Um...
Idén is lehet pályázni a Családb...
Ismét a MAF segíti a Tesco pályá...