Hírek
20820 hír az adatbázisban
Grand Prix-t nyert a Tesco
Marketinginfo.hu - 2018-02-20 17:12
Márkák

A legjobb üzleti kommunikációs megoldásokat díjazó FEIEA éves Grand Prix-ján a Tesco 4 országba készített 'A Mi Tescónk' munkatársi magazinja kapta a Legjobb Többnyelvű Kiadványnak járó Grand Prix-t.

A párizsi díjátadó gálán a Tesco és a HG Media, a magazinok kiadója közösen vehette át az európai elismerést.

A FEIEA (European Association for Internal Communication) által évente megrendezésre kerülő Grand Prix versenyen, az európai vezető kommunikációs szakemberekből álló zsűri a kontinens legjobb belső kommunikációs megoldásait díjazza. A Tesco munkatársi magazinja a 2017-es évben megjelenő kiadványok közül a Legjobb Többnyelvű Kiadvány kategóriájában nyerte el a Grand Prix-t.

A negyedévente Magyarországon, Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában 38 000 példányban megjelenő 32 oldalas kiadvány a Tesco munkatársainak szóló fontos belső kommunikációs kiadvány, amely a tájékoztatáson túl az employer brandet és a lojalitást is hivatott erősíteni. A kiadványok szerkesztésében aktívan részt vesznek az áruházlánc kollégái is, akik a Tesco Hírszerkesztő Csapatán keresztül juttatják el történeteiket a büszkeségre okot adó kollégáikról, eseményekről és helyi kezdeményezésekről.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megújul a Tesco celldömölki áruháza
  Stratégiai szövetségre lép a Tesco és a Carrefour
  A vásárlókért újított a Tesco Budaörsön és Csepelen
  Jól teljesített a Tesco
  Szolnoki Tesco szupermarket lett az Év Boltja
  Kétmilliárd forintos beruházással újított fel áruházakat a Tesco
  Változatlanul a Tesco áll a magyarországi kereskedelmi toplista élén
  A Tesco közösségeket támogató programja
  Visszahív két játékot biztonsági okokból a Tesco
  Javult a Tesco éves eredménye
  Ismét Felelős Támogató Védjegyet kapott a Tesco
  Új kampányt indított a Tesco
  A Tesco támogatásával kapott eredetvédelmet a makói hosszú
  A Tesco 2025 után
  A Tesco, a CBA és a Coop a legnagyobb élelmiszerkereskedők
  Forgalom szerint a Tesco az első
  A Tesco mögött két magyar a boltláncok rangsorában

További hírek ebben a kategóriában

Megérkezett az új Emese ásványví...
Elkészült az 1.000.000-dik Merce...
Az adidas a MediaComot választot...
A MediaCom nyerte a Mars megbízá...