Hírek
19815 hír az adatbázisban
Bonduelle: Aranybarna évindító-inspiráció
Marketinginfo.hu - 2018-02-09 15:53
Reklám

A Bonduelle a 2018-as évet aranybarna színnel indítja, fókuszban az egyik legnépszerűbb zöldség: a csicseriborsó.

Folytatódik a "Bonduelle Színek: Színesítsd a tányérod!" elnevezésű kampány, amelyet a márka azzal a céllal indított, hogy sokszínűségét, termék-portfóliója széles választékát alapul véve, vadonatúj és könnyen elkészíthető, kreatív recept-videókkal inspiráljon az egészséges táplálkozásra.

A kampányt a Youtube; Facebook; Instagram és Bonduelle Színek microsite megjelenések mellett 2018. január 30. és 2018. február 19. között a piros és a kék metró vonalán, összesen négy állomáson - Nyugati tér, Corvin negyed, Deák tér, Blaha Lujza tér - balusztrád láthatóság, valamint sajtó kampány is erősíti. Február és március hónapokban a Meglepetés Konyha és Rejtvény, Meglepetés Mentes Konyha, Nők Lapja Konyha, illetve Nők Lapja magazinokban lesznek színes Bonduelle recept-megjelenések.

A kampánystratégiát, a kreatív koncepciót és az online hirdetést a Labowsky kreatív műhely jegyzi, az online felületeket az UP Advertising kezeli, a PR feladatokat a Stern Communications látja el.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Bonduelle kampányzáró
  Bonduelle új termékbevezetés
  Jó évet zárhat idén a Bonduelle
  Bonduelle StafétaKanál Kampány
  Hatezres konzerv-adomány a Bonduelle-től
  Bonduelle kampány nyereményjátékkal
  Bloggerekkel kampányol a Bonduelle

További hírek ebben a kategóriában

Új kreatív ügynökséggel dolgozik...
Budapesti söröző a Lufthansa sör...
MTÜ kampány indult a téli kikapc...
Arculatot váltott a Human Telex