Hírek
21042 hír az adatbázisban
Hulladékkezelési stratégia a Coca-Cola-tól
MTI + Marketinginfo.hu - 2018-01-24 13:12
CSR

Új globális hulladékkezelési stratégiát hirdetett a Coca-Cola, a világ legnagyobb üdítőital-gyártója.

Csomagolási gyakorlatának gyökeres átalakításával az atlantai székhelyű vállalatnak az a célja, hogy 2025-ig csomagolóanyagai 100 százalékban újrahasznosíthatók legyenek, 2030-ig pedig 100 százalékra növelje palackjai visszagyűjtési és újrahasznosítási arányát.

"Bolygónk a csomagolási hulladékok problémájával küzd, így felelős vállalatként támogatnunk kell e kihívás megoldását. A hulladékmentes világ megvalósítható. Mi épp erre vállalkoztunk, és arra buzdítunk másokat is, hogy csatlakozzanak hozzánk" - mondta James Quincey, a Coca-Cola elnök-vezérigazgatója.

A meghirdetett Hulladékmentes Világ (World Without Waste) névre hallgató globális stratégia a Coca-Cola fenntarthatósági erőfeszítéseinek következő lépése. A vállalat 2015-ben, a tervezettnél öt évvel korábban elérte és túl is szárnyalta azon célkitűzését, hogy az üdítőitalaiban felhasznált vizet 100 százalékban visszapótolja a víznyerő helyeken.

A Coca-Cola Magyarországon forgalmazott PET-palackjai már most is 100 százalékban újrahasznosíthatóak, a hazai gyártás során felhasznált műanyag mennyisége pedig 15 százalékkal csökkent az utóbbi pár évben. Az újrahasznosított műanyag aránya jelenleg átlagosan 20 százalék, melyet 2030-ig 50 százalékra terveznek növelni Magyarországon.

A Coca-Cola a világ legnagyobb üdítőitalokat gyártó vállalata, több mint 500 szénsavas és szénsavmentes márkájával a világ több mint 200 országában van jelen. A palackozó partnerekkel közösen a Coca-Cola rendszerében több mint hétszázezren dolgoznak.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Közel kétezer jelölt szeretne a Coca-Cola új plakátarca lenni
  Partihangulat a villamosmegállóban a Coca-Cola-val
  Új kreatívügynökséget választott a Coca-Cola
  Közös nyári promóciót indított a Coca-Cola és a Sziget
  Webre költözött az #énjövőm program
  Márkázott tartalomkampányt indított a Coca-Cola
  Fenntarthatóság a Coca-Cola-nál
  A Coca-Cola idén is támogatja a vízminőség mérést
  A Coca-Cola közterületi márkakampányát indította el

További hírek ebben a kategóriában

Ingyenes mentoring programot tar...
A BMW Group, a Northvolt és a Um...
Idén is lehet pályázni a Családb...
Ismét a MAF segíti a Tesco pályá...