A Nescafé pad az emberek összehozásáért
Marketinginfo.hu - 2018-01-08 17:08
Outdoor/indoor

Az új kapcsolatok létrehozása nehezebb, mint gondolná, még akkor is, ha több százezer ember között tartózkodik.

Ehhez szükség van egy szikrára, egy új lehetőségre és természetesen egy vörös bögrére.

Pontosan ez volt a Nescafé a The Hello Benchnél a Salone del Mobile alatt Milánóban: egy pad, amely rövidebb lesz, ha két ember ül rá. Két érzékelő aktiválja a padot, és két idegen közelebb kerül egymáshoz -írta a Pioneering OOH.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Matricacsomag a Nescafé számára
  Kávéval kötötte össze Budát, Pestet és a világot a NESCAFÉ
  Kültéri-közösségi kampány a NESCAFÉ-tól
  Még inkább közösségi lesz a Nescafé
  A koránkelőkre gondolt a Nescafé
  Jobban rákoncentrál a Tumblrre a Nescafé
  Összehozta a Nescafé a könnyűzenét a közösségi médiával
  Rejtett kávégépek hozzák össze az embereket

További hírek ebben a kategóriában

b Kampány a Bio tejért
2018-01-16 18:07
‘Aqua billboard’ a B...
Plakátok a BÁV-on
Szívesen adakozunk bankkártyás f...
A fákból készített QR-kód Kínába...