Hírek
19586 hír az adatbázisban
Az LG új márkát hozott létre
Marketinginfo.hu - 2018-01-08 10:02
Márkák

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy létrehozza a ThinQ márkát, mellyel minden 2018-as háztartási eszközt, fogyasztói elektronikai terméket és szolgáltatást megjelöl, amely mesterséges intelligenciát alkalmaz.

Az LG először a 2017-es CES-en mutatta meg mesterséges intelligencia törekvéseit a DeepThinQ technológia bejelentésével. A cég ezek után új kezdeményezést indított el, melynek célja az volt, hogy az év során bemutatott prémium termékek mindegyike Wi-Fi kompatibilis legyen. Júniusban az LG megnyitotta a szöuli Mesterséges Intelligencia Laboratóriumot, amely összefogja a cég különféle kutatásait az olyan technológiák terén, melyek lehetővé teszik a hang- és videó-alapú, valamint a szenzorok által szolgáltatott információk felismerését, és képessé teszik az eszközöket arra, hogy saját következtetéseik nyomán tanuljanak. Az LG laboratóriuma közreműködött a világ első, a saját környezetét feltérképezni képes légkondicionálójának fejlesztésében csakúgy, mint intelligens hűtőszekrények, mosógépek és robotporszívók megalkotásában.

"Az LG intelligens termékei mindig arra gondolnak, hogyan tehetnék jobbá tulajdonosuk életét - a ThinQ márkával ezt szeretnénk megmutatni" - mondta Han Chang-hee, az LG globális marketingközpontjának vezetője. "A mesterséges intelligencia a technológia következő lépcsőfoka, a háztartási- és fogyasztói elektronika vezető vállalataként pedig felelősségünk van abban, hogy a mesterséges intelligencia minél elérhetőbb és elfogadottabb legyen."

A CES látógatói az LG 2018-as intelligens termékeinek kínálatát az cég standján, a ThinQ zónában, január 9. és 12. között tekinthetik meg.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A mobiltelefon üzletág növelte az LG nyereségét
  Szervizközpontot nyitott az LG Budapesten
  Új márkaarculatot mutat be az LG
  Formatervezési díjakat nyert az LG

További hírek ebben a kategóriában

 <ul><li></li></ul> Új kampány a Palomától
2018-01-16 16:14
Jó évet zárt a Szentkirályi-Kékk...
Oroszországé a Sztolicsnaja márk...
Az ALTEO és a HEINEKEN együttműk...
Továbbra is a Volkswagen a világ...