Varázslatos fényinstalláció a BMW toronyházon
Marketinginfo.hu - 2018-01-02 09:12
Outdoor/indoor

A BMW Group átadta decemberben százezredik hálózatról tölthető modelljét.

2017. év elején tett ígéretéhez hűen, a BMW Group több mint százezer darab hálózatról tölthető gépkocsit adott át ügyfeleinek világszerte, fennállása során most először. E teljesítmény a vállalatcsoport elektromos mobilitás terén betöltött abszolút piacvezető szerepét nyomatékosítja, a személyes mobilitás jövője felé vezető út legújabb mérföldkövének pedig az Észak-Münchenben álló "négyhengeres" toronyház varázslatos fényinstallációja állít emléket. A járműtechnológia területén megkezdett korszakváltás szimbólumaként a BMW Group székháza ma este négy akkumulátor képében tündököl.

"Tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modelljeink globális értékesítési mutatója év eleji ígéretünkhöz hűen alakult" - mondta Harald Krüger, a BMW AG igazgatótanácsának elnöke az idei százezredik hálózatról tölthető gépkocsi december 18-i átadásakor. "99 méter magas székházunk ünnepi megvilágítása az elektromos mobilitás korszaka felé vezető utat jelképezi. Az egy esztendőben értékesített százezer darab hálózatról tölthető modell fontos mérföldkő a számunkra, ugyanakkor ez még csak a kezdet: a forradalmi BMW i3 2013-as piaci bevezetése óta világszerte kétszázezernél is több tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt gépkocsit adtunk át ügyfeleinknek, 2025-re pedig huszonöt tagúra bővítjük ezt a palettát. Sikertörténetünk hátterében az elektromos mobilitásban rejlő lehetőségek idő előtti felismerése áll, és a jövőben is ezen az úton haladunk tovább" - tette hozzá.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Fényinstalláció Debrecenben
  Három hónapja piacvezető az új BMW 5-ös limuzin
  A BMW Motorsport tehetséggondozó programja
  A BMW fényjátéka
  A két-és négykerekű csillagok rendhagyó szépségversenye
  Virtuális élmények az új BMW X2-el
  Elektromos járműtöltő-hálózat épül
  Stratégiai átszervezéssel erősíti értékesítési régióit a BMW
  A BMW i hazai értékesítési sikertörténete folytatódik
  Fényárban a Milano Design Week

További hírek ebben a kategóriában

b Kampány a Bio tejért
2018-01-16 18:07
‘Aqua billboard’ a B...
Plakátok a BÁV-on
Szívesen adakozunk bankkártyás f...
A fákból készített QR-kód Kínába...