Hírek
19815 hír az adatbázisban
Új koncepció a Scitec üzleteiben
Marketinginfo.hu - 2017-12-18 11:12
Egészségmarketing

A testépítők mellett immár az aktív, egészségtudatos célcsoportot is meg kívánja szólítani a "2017-es év európai márkája", a Scitec Nutrition.

Az új koncepció a kiskereskedelmi arculatban is megjelenik, elsőként a Corvin Plázában újranyitott márkabolt megjelenése és kínálata frissült.

A Scitec Nutrition évek óta egy sikeres kiskereskedelmi arculattal van jelen a piacon, amelyet elsősorban a bevásárlóközpontokban található üzletekben valósított meg, illetve az utóbbi időszakban már a kisebb márkaboltokat is ennek megfelelően alakította át. A több mint 120 üzletegység vizuális megjelenése eddig elsősorban azokhoz a fogyasztókhoz szólt, akik életvitelszerűen sportolnak vagy keményvonalas testépítők. Az aktuális trendeknek megfelelően azonban a Scitec Nutrition termékei már eljutottak azokhoz a vásárlókhoz is, akik nem versenyszerűen sportolnak, de az egészségeses, aktív életmód hívei, vagy épp változtatni szeretnének étkezési szokásaikon.

"A táplálék-kiegészítők és vitaminkészítmények mellett olyan termékfejlesztéseken van túl a Scitec Nutrition, amelyek megoldást kínálnak a diétázók számára is. Ilyenek például azok a csokoládék, palacsinták, fagylaltok és muffinok, amelyek alacsonyabb cukortartalommal, de magasabb fehérjetartalommal rendelkeznek, így bűntudatmentesen fogyaszthatók bárki számára - mondta Nagy Réka, retail manager. "A jelenlegi trend azt mutatja, hogy a lifestyle fogyasztók is egyre tudatosabban keresik a rohanó életmódjukba könnyen beilleszthető egészséges termékeket, amelyeket a Scitec Nutrition kínálatában meg is találnak. A megfelelő szaktudással rendelkező eladók pedig abban segítik vásárlóinkat, hogy életmódjuknak, étkezési és sportolási szokásaiknak megfelelő termékkörre is javaslatot tegyenek."- tette hozzá a szakember.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Szponzorációs együttműködés a Győri Audi ETO és a SCITEC NUTRITION között
  Debreceni fitneszterem névadója lett a SCITEC
  Az év európai táplálék-kiegészítő márkája lett a SCITEC
  Exportpiacai megőrzésére törekszik az idén a Scitec Nutrition
  Prémium fitnesztermek névadója lesz a SCITEC
  Pr-ügynökséget választott a SCITEC

További hírek ebben a kategóriában

A gyakori mozgás csökkenti a rák...
Az Egis újabb kutatás-fejlesztés...
Bírságot kapott a NUMIL
Első VR-váró az OTP Egészségpénz...