Hírek
19585 hír az adatbázisban
Közel 180 tonna élelmiszert adományoztak a Tesco vásárlói
Marketinginfo.hu - 2017-12-12 14:23
CSR

A Tesco vásárlói 178 tonna, azaz 445 ezer adag ételnek megfelelő tartósélelmiszert adományoztak a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karácsonyi adománygyűjtő kampányában.

November utolsó hétvégéjén (november 24-26.) a Tesco immár tizedik alkalommal csatlakozott a Magyar Élelmiszerbank Egyesület Karácsonyi Adománygyűjtő kampányához. Az áruházlánc vásárlói három nap alatt közel 10 százalékkal több tartós élelmiszert adományoztak a rászorulóknak, mint tavaly. Magyarországon 161 Tesco áruház vett részt az akcióban, és számos áruházi dolgozó segítette önkéntesként a gyűjtést. Az önkéntesek munkájának, valamint a Tesco vásárlók önzetlen felajánlásainak köszönhetően 44 205 kg cukor, 41 026 kg liszt, 10 728 kg rizs, 13 162 kg konzerv, 14 900 kg tészta, valamint 7947 kg édesség, 1540 kg bébiétel és 21 556 l tej, 22 351 l étolaj kerülhet idén a rászoruló családok asztalára. A termékek összértéke közel 87,5 millió forint, amit a Tesco - a kampányban résztvevő áruházláncok közül egyedüliként - további 18 millió forint adománnyal egészít ki.

"Az Élelmiszerbank a kiegészítő támogatásból több mint 500 millió Ft értékű élelmiszerfelesleg célba juttatását tudja biztosítani. Köszönjük a vásárlóknak, hogy idén még több adománnyal tették szebbé a rászoruló családok karácsonyát." - mondta Sczígel Andrea, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület külső kapcsolatok igazgatója.

A tavalyi évhez hasonlóan a Tesco ruházati márkája, az F&F ismét csatlakozott a jótékony célú kezdeményezéshez. Január végéig a "Hat with a heart" névre hallgató, karácsonyi sapkakollekció minden eladott darabja után 1 eurót ajánl fel az Élelmiszerbank javára a márka és vállalta, hogy Közép-Európában minimum 7000 eurót fordít erre a célra.

A Tesco hisz benne, hogy együtt nagy dolgokra vagyunk képesek, ezért most először meghívta szállító partnereit is, hogy csatlakozzanak karácsonyi tartósélelmiszer-gyűjtő kampányához, hogy közösen még több terméket adományozhassanak a közép-európai élelmiszerbankok számára. Magyarországon a Szegedi Paprika Zrt. csatlakozott a kezdeményezéshez, a vállalat 426 kg konzervet ajánlott fel jótékony célra.

"Köszönjük vásárlóink és önkénteseink támogatását, az ő önzetlen segítő szándékuk is hozzájárult, hogy sokak számára szebbé tehetjük a karácsonyt. Nagyon örülünk, hogy sikerült túlszárnyalnunk a tavalyi elképesztő eredményeket. November utolsó hétvégéjén bizonyossá vált, hogy együtt tényleg nagy dolgokra vagyunk képesek!" - összegezte Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs vezetője a karácsonyi tartósélelmiszer-gyűjtő kampány eredményeit.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  516 tonna tartós élelmiszer a Tesco Európa vásárlóitól
  Több mint 60 millió forint a Tesco vásárlóitól
  Több jótékonysági programot támogat a Tesco
  A Tesco idén is segíti a szeretet.éhség. adománygyűjtést
  A Tesco vásárlóival együtt harcol a mellrák ellen
  A vásárlói szavazás a Tesco "Ön választ, mi segítünk" program
  5 millió a fiatal úszótehetségek támogatására
  Százak pályáztak a Tesco közösségeket támogató programjára
  A Procter&Gamble és a TESCO közös kampánya
  A Tesco szállító partnereivel közösen támogatja az Élelmiszerbank Egyesületet

További hírek ebben a kategóriában

A Scania beruház egy energia hat...
Félmillió forint a K&H-tól
A Scania Top Team verseny
Önkéntes programot indított a Ma...