Hírek
19436 hír az adatbázisban
Megvannak a Sándor Imre PR Díj díjazottjai
Marketinginfo.hu - 2017-12-07 11:54
PR

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) kihirdette a Sándor Imre PR-Díjért meghirdetett versenyének eredményeit.

Sándor Imre a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője volt. A róla elnevezett díjat, az MPRSz immár hatodik éve ítéli oda a pr-szakma legjobbjainak.

Az öttagú szakmai zsűri az eredményt egyforma súllyal meghatározó öt szempont szerint értékelte a pályázatokat: az alapkoncepció értékelése, illetve a szakmai eszköztár kiválasztása; a kommunikációs üzenetek megfogalmazása; az újszerűség, a megvalósítás gondossága és az eredmények bemutatása. A zsűri döntése alapján két kategóriában összesen 11 projekt került shortlistre.

"A zsűri egységes volt a díjak odaítélése során: 2017-ben a 25 pályázat közül 4 projekt érdemelte ki a Sándor Imre PR-Díjat. Örömünkre szolgált, hogy az elmúlt évek sorába illően ismét szép számban indultak az MPRSZ pr-díjáért, bízunk benne, hogy ez tendencia kitart a jövőben is. Idén is érdekes megvalósításokkal találkozhattunk, melyek közül 11 pályázat került a döntőbe, ám a kommunikációs szakma különböző területeiről érkező szakemberek számára a négy díjazott nyújtott kiemelkedőt" - mondta el a zsűrizés tapasztalatait összegezve R. Kovács Dániel, a Sándor Imre PR-díj zsűri elnöke, az MPRSZ elnökségi tagja, a Front Page Communications ügyvezetője. A zsűri tagja volt még Bodó Teodóra a Provident Pénzügyi Zrt., Vállalati és Kormányzati Kapcsolatok Igazgatóság vezetője, Bruck Gábor a Sawyer Miller Group vezetője, Maczelka Márk a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője és Puskár Krisztián a Kreatív szerkesztője.

2017-ben Sándor Imre PR-Díjat kapott:
(ABC sorrendben a pályázók nevei szerint)

Kommunikációs kampány kategóriában:
 
  • Gázszerelőt Felcsútra! - K&H: üzletet ide!

pályázó: LA Communications
Megbízó: K&H Bank
 
  • KONTROLL alatt a Vércukorszint!

pályázó: Uniomedia Communications -Sanofi
Megbízó: Sanofi
 
  • Álljon meg egy novellára!

pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: JCDecaux Hungary Zrt.

Hírnévmenedzsment kategóriában:
 
  • Rend lett a Rendi háza táján

pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: Rendi

Shortlistre kerültek:

Kommunikációs kampány
 
  • Helló Soroksár!

pályázó: Café PR
Megbízó: IKEA
 
  • OTP Mobilfizetés - NFC Kommandó

pályázó: Café PR
Megbízó: OTP Bank
 
  • #mutimithallgatsz

pályázó: Próbakő Kommunikáció
Megbízó: Artisjus
 
  • Vándorbatyuval a korrekt hazai német emlékezetpolitika kialakításáért

pályázó: PTI Communications
Megbízó: Magyarországi Németek Országos Önkormányzata
 
  • Odapörköltünk a fiataloknak

pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: Mocca Negra Zrt.

Hírnévmenedzsment
 
  • Ingatlancsütörtök

pályázó: Café PR
Megbízó: OTP Ingatlanpont
 
  • Az ötödik évszak

pályázó: Ferling Kft.
Megbízó: Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Sándor Imre PR-díj 2017: 11 pályázat került shortlistre
  Elindult az idei Sándor Imre PR-Díj pályázati időszaka
  Elindult az idei Sándor Imre PR-díj pályázati időszaka
  Sándor Imre PR-díj: 7 elismerés
  Lehet nevezni a Sándor Imre PR-Díjra
  Sándor Imre PR-díj 2014
  Sándor Imre díjat kapott a SKY Marketing
  Sándor Imre-díjat nyert az Avantgarde

További hírek ebben a kategóriában

z Koncertsorozat a Zwacktól
2017-12-12 17:25
Sándor Imre PR-díj 2017: 11 pály...
Employer Branding Award 2017
A Mastercard – év bankja v...
Ismét az OTP a legjobb privát ba...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...